Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Welkom bij de crew Dennieschh87! Reageren
Dennieschh87 Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 [PS3] Zou iemand samen met mij races te willen doen. En steeds om en om te winnen zodat we alle upgrades vrij spelen? Nu moet ik vaak tegen super goeie rijders met een hoog lvl en dat gaat nog niet zo . Iemand interesse? Zou ook makkelijk zijn als je een headset hebt. Je mag reageren of me anders toevoegen: PSN: Dennieschh87 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Wij doen meer aan het eerlijk winnen. Ik zou als ik jou was gewoon wat missies doen zodat je een hogere rang krijgt en dus makkelijker kan winnen. Als je toch om en om wil winnen zou ik als ik jou was contact op nemen met CoolguyNL, hik was dit volgens mij ook van plan. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 6 mei 2015 Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Ik hoop van niet Ha, lol. Ik had ook nog gelijk. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2015 Waar heb jij het nou weer over? :0 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2015 Wie morgen gta online? Reageren
Dennieschh87 Geplaatst: 8 mei 2015 Rapport Geplaatst: 8 mei 2015 Het is gelukt heb ff met tommie van andere crew ff snel 30 wedstrijden gewonnen dus alle performance parts zijn binnen. Nu druk bezig met hoger in level te komen Reageren
Dennieschh87 Geplaatst: 8 mei 2015 Rapport Geplaatst: 8 mei 2015 Gaan we binnenkort ook nog iets doen als crew? Ik heb namelijk maar 2 mensen in me lijst ofzo van onze crew.... zou wel vet zijn om bijvoorbeeld heist missies samen te doen. Nu moet ik ze vaak doen met random lui zonder headset >_<. Nogmaals voor iedereen. Mijn PSN: Dennieschh87 Lijkt me leuk iedereen te leren kennen enzo Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2015 We houden maandelijks een crew meeting (zoals in het recruitment topic staat) met een eigen thema. Ik laat het je via het forum weten wanneer er weer een is Komen jullie vanmiddag nog online ~ gta online? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.