Jump to content

The Criminal Legends crew talk

Recommended Posts

Geplaatst:

lol ik heb gisteren vaneen uurtje of half 11 's avonds tot 2 uur 's nachts op gta gespeeld

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Danger_dog_guy_7

838

• Votair

478

• .PhoeniX.

375

• Kaitjee98

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

R* servers hebben (weer) kuren denk, gebeurd echt te vaak. Misschien ff opnieuw opstarten of router resetten? :)

Geplaatst:

Er staat dat de servers van alle consoles en pc gewoon werken. Maar PSN had ook een onderhoud dus misschien is dat het. Alleen ik kan wel fifa15 online doen dus geen idee wat er aan de hand is. Zou fijn zijn als rockstar dit soort dingen zou posten op twitter of iets (als het aan hun ligt).

Ben vandaag en morgen lekker dagje vrij en had echt zin om lekker gta te spelen.. bummer

Geplaatst: (bewerkt)

Echt he, ik was een aantal uur geleden wel ingelogd op PSN, maar toch krijg ik zo'n klote-melding dat ik niet verbonden was met het internet. Ik zou overigens niet raar van opkijken als R* weer een 'onderhoud' heeft...

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

We communiceren eigenlijk veel meer via whatsapp, zal ze ff vragen of ze hier willen reageren ;)

Geplaatst:

Hallo!

Ja is wel lastig want ik heb nu maar 2 members in me lijst staan en verder eigenlijk niemand. Maar zal wel ff kijken of ik ze zelf kan toevoegen.

Geplaatst:

Ja ik heb ze allemaal al minstens 2 keer gedaan dus ben er wel op uitgekeken.

Wie wil er vanmiddag trouwens ff gta online? (Als R* weer niet jankt)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...