Jump to content

The Criminal Legends crew talk

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Danger_dog_guy_7

838

• Votair

478

• .PhoeniX.

375

• Kaitjee98

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hebben jullie een beetje zin in de Crew-Meeting van 12 juli? (weet namelijk niet als ik de datum goed heb :7).

Geplaatst:

12 juli, blunder op zijn best :7 Het is 17 juli :puh: Ik heb er altijd zin in, alleen moeten nog best veel mensen door geven of ze komen, waaronder jij .PhoeniX. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry man, ik was de datum serieus vergeten.... Maar, je weet toch wel van mij dat ik naar Crew-Meeting 12 kan komen? Ik had het in

ieder geval wel een aantal keer aangegeven dat ik kon komen. :puh:

Edit: Man, sindsdien (veel) leden zijn vertrokken is het 'n inactieve boel... Echt jammer dat het allemaal zo moest verlopen. :(

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

Klopt, vind het zelf ook wel zonde. Toch heeft de crew talk al een flink aantal posts op zijn naam staan, dus daar kan je dan wel weer trots op zijn. Het grootste probleem is alleen nog dat ik er niks aan kan doen, kan ze niks verplichten. Komt denk ook meer omdat er best wel wat leden in de whatsapp groep zitten, maarja... :(

Geplaatst:

Ik heb momenteel nog 11.1 miljoen over (:7) Heb echter geen flauw benul wat ik er mee moet.

Geplaatst:

Heb vandaag mijn Zentorno verkocht waar ik $400.000 en een beetje, 2/3 van wat ik pas heb uitgegeven weer terug gevangen. Toch mooi :) Als ik jou was zou ik het op sparen of een gevechtshelikopter kopen ;)

Geplaatst:

R* was gisteravond echt fout bezig... Ze hebben alles bij mij expres weggehaald, terwijl ik een eerlijke speler ben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...