Jump to content

The Criminal Legends crew talk

Recommended Posts

Geplaatst:

Toppie! Altijd goed om te horen. :) Er is nog plek voor één iemand, dus als je je nog niet aan hebt gemeld en je zou willen komen moet je snel zijn. :)

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Danger_dog_guy_7

838

• Votair

478

• .PhoeniX.

375

• Kaitjee98

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

7 vd 8. Ik wil graag rustig beginnen en het thema + programma is ook niet bedoeld voor veel mensen. Er staat overigens wel een 8e lid op OVB dus er is nog van alles mogelijk.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Was gezellig!! :tu: Vooral extraction, waar jullie druk met elkaar bezig waren en ik op mn dooie gemak naar het evacuation point reed was leuk :puh:

Geplaatst:

Was zeker mooi. Benieuwd naar de foto's!

iig geen fp meer in de auto en tijdens dekking zoeken, dat kan ik niet ;) En ff een rockets vs insurgents, ook lachen :)

Geplaatst:

Begrijpen jullie al wat er gebeurde bij Extraction :7

toen we verloren hadden en kai het uitgelegd had wel ja :7
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zat de hele tijd in die bus flare guns af te schieten toen er nog niemand was. Toen waren jullie er eindelijk en kwam er zo een pick-up truck met zo een snetry gun die op me begon te schieten, maar die gunner werd toen net neergeschoten. Toen ben ik snel naar die Guardian gerend en weggereden. Op eht moment dat jullie er achter waren dat ik moest worden omgelegd was ik al lang gevlogen :puh:

Wanneer komen de foto's? :)

Bewerkt: door KoningJesper

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...