Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2016 Ja, ik zat me al weken te verheugen op de desbetreffende meeting die aanstaande vrijdag gegeven wordt. Op school kon ik mijn gedachten niet bij de les houden, omdat mijn hoofd bol stond van de gedachtes; Welke auto moet ik meenemen? Moet ik sportschoenen dragen of toch maar formele schoenen? Terwijl ik het avondmaal probeerde te nuttigen doken plotseling de gedachtes van de meeting weer op, de avonturen die we gaan beleven, de mensen die we omleggen en bovendien de groene flappen die we gaan verdienen. Welk wapen ik mee moet nemen, een AK of toch maar een bescheiden pistooltje? Vrijdag gaan we weer jongens. Een avond vol jobs, gemaakt door jullie! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2016 Het was weer een top meeting jongens! Bedankt voor het komen en het delen van jullie mooie jobs. Er zijn tijdens het spelen ook een aantal screens gemaakt, zie ze hier: En de opname, voor als je je eigen job nog eens wil zien: Tot de volgende! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 november 2016 Rapport Geplaatst: 27 november 2016 Grappig om te zien dat mensen je map spelen. De meeting zag er in ieder geval gezellig uit! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2016 Aanmelden kan t/m vrijdag! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 Allemaal bedankt voor het komen gisteren avond. Weer een bescheiden maar prima avond. LS penoza heeft het af laten weten, maar we krijgen ze nog wel. Hier zijn de foto's en de nieuwjaars boodschap: Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2017 Zeer binnenkort meer nieuws over de crew meeting van deze maand... Reageren
Stuiver82 Geplaatst: 22 januari 2017 Rapport Geplaatst: 22 januari 2017 He luitjes, Ik zoek een crew, ben net begonnen online en jullie lijken een gezellige bende... Greetz Stuiver82, zowel ingame name als social. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 22 januari 2017 Rapport Geplaatst: 22 januari 2017 Hoi Stuiver, Ik heb je volgens mij gevonden op de PS4 en je een vriendschapsverzoek gestuurd. Leuk dat je onze crew wilt joinen! Reageren
Stuiver82 Geplaatst: 23 januari 2017 Rapport Geplaatst: 23 januari 2017 Yep. Heb gisteravond eventjes gespeeld. Moet nog ff wennen aan die koptelefoon en het heen en weer ouwenelen want ben echt solo gewend. Er zou ook verder nog wat op t forum gezet zijn met wat info maar kan t zo gauw niet vinden. Zou het in dit topic staan? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 januari 2017 Rapport Geplaatst: 23 januari 2017 Leuk dat je The Criminal Legends wilt joinen! Informatie over de crew vind je in de openingspost en eventueel is er ook nog een blog waar je wat info vandaan kunt halen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 23 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2017 (bewerkt) Yep. Heb gisteravond eventjes gespeeld. Moet nog ff wennen aan die koptelefoon en het heen en weer ouwenelen want ben echt solo gewend. Er zou ook verder nog wat op t forum gezet zijn met wat info maar kan t zo gauw niet vinden. Zou het in dit topic staan? Ik denk dat je bedoeld waar ik het gisteren avond over had. Je moet in je postvakje zijn rechtsbovenin op de pagina, links naast je naam. Bovenaan heb je de keuze om naar je profiel je gaan, links naast die optie staan een 'notificatie' en 'berichten' tab. Bij de mobiele weergave druk je op de 4 vierkantjes rechtbovenin, je krijgt nu een menuutje te zien. Via de tab berichten midden bovenaan kom je bij je berichten terecht. In het berichten vakje staat een bericht die ik je gestuurd heb. Bewerkt: 23 januari 2017 door Danger_dog_guy_7 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 24 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2017 Vrijdag 27 januari 19:30 gaan we weer! Reageren
TryX Geplaatst: 26 januari 2017 Rapport Geplaatst: 26 januari 2017 Have fun guys! ;-) Ben er helaas niet bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.