TryX Geplaatst: 10 mei 2017 Rapport Geplaatst: 10 mei 2017 De crew battle had een aantal wijzigingen, zo werd er bij een bepaalde race ineens van voertuig type veranderd, de wijziging zou zijn door gegeven, wij wisten van niets. Wellicht is het een idee om bij een volgende battle de races op zijn minst wat vaker te oefenen, indien iemand dit niet wilt prima, maar persoonlijk had ik de race al een aantal keren kunnen rijden in de week daarvoor.. :-) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 13 mei 2017 Rapport Geplaatst: 13 mei 2017 Op 5/10/2017 om 11:48, TryX zei: Wellicht is het een idee om bij een volgende battle de races op zijn minst wat vaker te oefenen, indien iemand dit niet wilt prima, maar persoonlijk had ik de race al een aantal keren kunnen rijden in de week daarvoor.. :-) Daar ben ik mee eens, races kan je van te voren zeker goed oefenen en maken een groot verschil. Waar het bij Deathmatches en dergelijke vooral afhangt van je vaardigheid in PvP-combat (wat kut is in Online om eerlijk te zijn, maar goed). Reageren
MovieGamer Geplaatst: 13 mei 2017 Rapport Geplaatst: 13 mei 2017 Sinds 18:48 heeft GTA V een storing en dat was echt te merken hier. Heel de tijd proberen te joinen wat mij uiteindelijk is gelukt. Toen die BMX race mee kunnen doen waarna de game besloot om mij weer uit de server te kicken. Daarna niet meer gelukt om de crew te joinen dus toen maar uit frustratie de PS4 uitgezet. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 15 mei 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2017 Rockstar Games heeft schijt aan ons. Geld schooien kunnen ze wel maar goede servers regelen ho maar. En dat net op de dag dat de crew 3 jaar bestond Reageren
Votair Geplaatst: 11 juni 2017 Rapport Geplaatst: 11 juni 2017 Altijd gezellig op TCL Island! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 juni 2017 Rapport Geplaatst: 22 juni 2017 Morgen de CM jongens, jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar allen veel plezier toegewenst! - Mooie avatar btw @MovieGamer Reageren
Votair Geplaatst: 23 juni 2017 Rapport Geplaatst: 23 juni 2017 (bewerkt) Scientology Bewerkt: 23 juni 2017 door Votair Reageren
coolguynl Geplaatst: 23 juni 2017 Rapport Geplaatst: 23 juni 2017 veel plezier vanavond met de meeting voor degene die er aanwezig zijn Reageren
coolguynl Geplaatst: 23 juni 2017 Rapport Geplaatst: 23 juni 2017 ik ben wel thuis maar had me niet opgegeven dus ja. hahahhaha Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 juli 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2017 Happy Independence day! Tot de volgende Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.