Votair Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Jongens, ik zweer het jullie. Als vandaag ook maar iemand het fever 105 FM shirt voor m'n neus weg pikt ga ik diegene serieus slachten en stalken Ik hack diegene. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Niet al te agressief... Spreek gewoon af, wie die t-shirt gaat pakken, en het is opgelost Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Niet al te agressief... Spreek gewoon af, wie die t-shirt gaat pakken, en het is opgelost jij denkt, ik ga met al die buitenlandse kneusjes afspreken dat ik hem wil hebben en vervolgens pakt zo'n kerel hem toch. Nee jaron, zo gaat dat niet... Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Ik heb hem ook! Ben heel blij nu ! Reageren
Votair Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Nu hoor je bij de ruige kinderen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Ik was altijd al het hoofd van de ruige kinderen Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Vandaag 2 SCD gepakt. In allebij zaten er fever 105 FM shirts maar de munitie, RP & geld mocht er wezen Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Danger_dog_guy_7 staat in de wachtrij bij The Underground. Reageren
Votair Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Ik ben wietverkoper bij De Wilde Ganzen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Danger_dog_guy_7 staat in de wachtrij bij The Underground. hoe weet je dat? :o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.