.PhoeniX. Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Ja oke, dat is waar. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Nee, ben nog steeds niet aangenomen bij TU Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Net weer ff hitman absolution gespeeld, blijft me verassen dat ie zulke goeie graphics heeft Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Vertel Reageren
Votair Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 (bewerkt) Nou, ik ga hem kopen wss. Bewerkt: 8 november 2014 door Votair Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Ja? Binnenkort komt er wss een nieuw deel voor ps4, xbox one en pc Reageren
Votair Geplaatst: 8 november 2014 Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Nice! Ik ga misschien later Hitman voor ps4 halen. Tof! Eerst maar eens Absolution op PC. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Veel speel plezier! Hitman blood money heeft je dus toch wat gedaan! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2014 Maare...zouden degenen die nog OVB staan voor crew meeting 4 haast willen maken met aangeven of ze aanwezig/afwezig zijn Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2014 Dit kwam ik tegen: Hitman Absolution is pas net in de winkels te vinden en de eerste beelden van de volgende game omtrent de kale moordenaar zijn al opgedoken. Er zijn namelijk twee stukjes artwork van Hitman 6 verschenen, die hieronder te bewonderen zijn. Eerder was al bekendgemaakt dat niet ontwikkelaar IO Interactive de nieuwste Hitman zal ontwikkelen, maar dat Square Enix Montreal deze taak op zich zal nemen. De reeks zal namelijk om en om worden ontwikkeld door deze twee bedrijven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.