.PhoeniX. Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 (Dubbelpost) Ennuh... Danger, je hebt wel een leuke avatar, en het is vooral geschikt voor de kerst. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Haha bedankt, ben al weer helemaal in de stemming. Ook veel zin in weer een laag sneeuw in LS en ben zo enthousiast hierover dat ik er een topic over heb gemaakt, ben ook benieuwd naar andermans mening. En dan hebben we nog de crew meeting aan het begin van de kerst vakantie! Kom maar op met de kerst, ik heb er zin in! Reageren
Votair Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Het is een leuke avatar, past mooi in de kerstsfeer. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Vind ik ook, maar hij is iets te groot voor in het kader en bijsnijden lukt niet op Ipad dus moet persé de PC aanknallen om een goeie avatar te kunnen gebruiken Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Om alvast in de kerst stemming te komen: bekijken op eigen risico Reageren
Votair Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Hallo, hoe maakt u het? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Prima, m'n zusje had vandaag haar kinderfeestje en ze ging taarten maken en versieren. Zag er leuk en lekker uit! En wat er over blijft kan je ook lekker opeten....HEERLIJK! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Dus Danger werd knettergek van het gegil van de meiden, die een verjaardag's feestje hadden in je huis? Reageren
Votair Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Prima, m'n zusje had vandaag haar kinderfeestje en ze ging taarten maken en versieren. Zag er leuk en lekker uit! En wat er over blijft kan je ook lekker opeten....HEERLIJK! Hmm.. had mij uitgenodigd. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Haha, viel wel als een blok op je maag, machtige troep Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Ik had een keer botertaart gegeten tijdens de vakantie in Duitsland, paar uur later kreeg ik focking erge buikpijn! Reageren
Votair Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Wat is botertaart? Lijkt me ranzig! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Ik heb nu eigenlijk ook buikpijn :$ maar ff een warm bakkie thee drinken Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Ik heb al een paar dagen last van kriebelhoest, echt strontvervelend, vooral tijdens het praten en eten Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Dan motte wa zuipuh anders gade kapot! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.