Jump to content

The Criminal Legends crew talk

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Danger_dog_guy_7

838

• Votair

478

• .PhoeniX.

375

• Kaitjee98

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Haha bedankt, ben al weer helemaal in de stemming. Ook veel zin in weer een laag sneeuw in LS en ben zo enthousiast hierover dat ik er een topic over heb gemaakt, ben ook benieuwd naar andermans mening. En dan hebben we nog de crew meeting aan het begin van de kerst vakantie! Kom maar op met de kerst, ik heb er zin in! :tu:

Geplaatst:

Vind ik ook, maar hij is iets te groot voor in het kader en bijsnijden lukt niet op Ipad dus moet persé de PC aanknallen om een goeie avatar te kunnen gebruiken :{

Geplaatst:

Prima, m'n zusje had vandaag haar kinderfeestje en ze ging taarten maken en versieren. Zag er leuk en lekker uit! En wat er over blijft kan je ook lekker opeten....HEERLIJK! :puh:

Geplaatst:

Dus Danger werd knettergek van het gegil van de meiden, die een verjaardag's feestje hadden in je huis? :7

Geplaatst:

Prima, m'n zusje had vandaag haar kinderfeestje en ze ging taarten maken en versieren. Zag er leuk en lekker uit! En wat er over blijft kan je ook lekker opeten....HEERLIJK! :puh:

Hmm.. had mij uitgenodigd. :puh:

Geplaatst:

Ik had een keer botertaart gegeten tijdens de vakantie in Duitsland, paar uur later kreeg ik focking erge buikpijn! :vp:

Geplaatst:

Ik heb al een paar dagen last van kriebelhoest, echt strontvervelend, vooral tijdens het praten en eten :@

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...