Votair Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Waarom ben jij een Internationaal Top Crimineel? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 31 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Ik heb net ff op gtaO gekeken naar de sneeuw maar het doet me geen ruk! Ze hebben het voor mij verpest, ze zijn telaat! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 (bewerkt) Danger, niet zo zeuren! Wees blij dat ze 2 extra dagen sneeuw in GTA Online hebben gedaan. En vorige week zeurde jij om sneeuw, dus wees dankbaar voor Rockstar... @Votair Ik kon geen goede gebruikerstitel verzinnen, dus ik heb deze maar gebruikt. Bewerkt: 1 januari 2015 door bountyskull_10 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 31 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Danger, niet zo zeuren! Wees blij dat ze 2 extra dagen sneeuw in GTA Online hebben gedaan. En vorige week zeurde jij om sneeuw, dus wees dankbaar voor Rockstar... @Votair Ik kon geen goede gebruikersnaam verzinnen, dus ik heb deze maar gebruikt. ik zeg dat ze al telaat zijn naar mijn mening, dat het terug is interreseerd me nu al helemaal niks meer... Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 31 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Gelukkig nieuwjaar allemaal!!! Reageren
Votair Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 (bewerkt) Gelukkig nieuwjaar iedereen! @Bounty: Dat is geen gebruikersnaam.... dat is een gebruikertitel. Bewerkt: 1 januari 2015 door Votair Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 (bewerkt) Oke, ik ga een lied zingen. I am boos dus ik trolololoooo iedereeen....kuch kuch.. Eeenene Votair iss een voetbalspeler..zonder een reeddeen.....lalalalaaaa. Danger is een dikke luie hond.....die iedereen trollt... hahahaaaaha En nu wens ik iedereen een gelluukig nieuwjaarrrr...trololol..hahahaa Bewerkt: 1 januari 2015 door bountyskull_10 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Ik ben een hond omdat ik die leuk vind en thomas is een voetbal speler omdat kai dat ook is... Reageren
Votair Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Ik ben een hond omdat ik die leuk vind en thomas is een voetbal speler omdat kai dat ook is... Niet waar. Ik ben fan van Kum. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Votair, kom in de GTAForum minecraft server! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 2 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Lol, loop ik hier en daar wat door m'n spullen te graaien, kom ik een oude portemonee tegen met €20,- erin! Weer een staphe dichterbij de ps4 (bundel met far cry 4 ) Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Geld ruikt dubbel zo lekker als je er niets voor hoeft te doen. Reageren
Votair Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Dat is zeker waar. Ik kan je vertellen dat Far Cry 4 echt wreed is! Je moet ook keuzes maken.. hopen dat ik de goede keuze heb gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.