.PhoeniX. Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 (bewerkt) . Bewerkt: 17 september 2020 door .PhoeniX. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Playlist voor crew meeting 6 is gemaakt Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 7 januari 2015 Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 :O Danger, je vindt stijve lullen geil! Ben bang dat je gay bent.....Trouwens me mond stond wel ff open van verbaasing.... K' heb bewijs: Danger_dog_guy_7 Ik vind stijve lullen juist heel geil! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2015 Oke ik geef het toe, ik ben hetero Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 8 januari 2015 Rapport Geplaatst: 8 januari 2015 Meh, alweer naar school. Ik heb er totaal geen zin in.... Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2015 Ja school is best wel facked up, helemaal als je door de regen moet! Reageren
Votair Geplaatst: 9 januari 2015 Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 Tinypic.com is gewoon een vieze site over pijpen. Terwijl het een foto-upload site is.... Volgens mij kijk ik te vaak naar vieze dingen :$ Die cookies slaan op, op wat voor sites je hebt gekeken volgensmij en daar krijg je dan geschikte advertenties te zien. Meh, alweer naar school. Ik heb er totaal geen zin in.... Niet als je al 2 dagen ziek bent! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 Net als ik! Ik heb aids en ik hoef het komende half jaar niet meer naar school! Das toch mooi man! Reageren
Votair Geplaatst: 9 januari 2015 Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 (bewerkt) Ik plaats onnodige komma's in zinnen. <3 Bewerkt: 9 januari 2015 door Votair Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 januari 2015 Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 (bewerkt) . Bewerkt: 17 september 2020 door .PhoeniX. Reageren
Votair Geplaatst: 9 januari 2015 Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 Ja, maar even serieus. Het is wel zo. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 januari 2015 Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 Ik probeer zoveel mogelijk komma's te vervangen door punten. Reageren
Votair Geplaatst: 9 januari 2015 Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 (bewerkt) Ik pak wat voorbeelden. Ah, bedankt. Ik zal zometeen Online komen, en ik zal kijken hoe de Stronghold eruit ziet. K' heb een flinke uitbreiding achter m'n huis gebouwd, en nu is het gelukkig af. En dankzij de mijn heb ik een Nether Portal gebouwd (Dus ik hoef niet meer ergens naar toe te reizen om voor een Portal. Ongeveer een half uur geleden ben ik ook in het bezit van een Brewing Stand , maar ik kan nergens Nether Wart vinden voor drankjes Bewerkt: 9 januari 2015 door Votair Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 Jongens, even normaal doen, anders krijgen jullie zweepslaagjes Reageren
Votair Geplaatst: 9 januari 2015 Rapport Geplaatst: 9 januari 2015 Doe gauw eens even normaal! Ik doe niet mee aan je vieze plannetjes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.