.PhoeniX. Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Geplaatst: 16 januari 2015 Dat zou juist een toffe idee zijn, Votair! Maar heb je overigens ook een youtube kanaal? Reageren
Votair Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Geplaatst: 16 januari 2015 Als ik ga streamen, zal ik gaan streamen op twitch.tv/VotairPlays Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2015 Ik kan op niemand abboneren omdat twitch z'n eigen leven leid dus zal wss niet lukken Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2015 De mensen die ik niet op whatsapp heb krijgen woensdag het programma van CM6 door gestuurd Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Geplaatst: 16 januari 2015 (bewerkt) Danger wilt dat de boel gaat stinken... Dus laat maar een dikke scheet en je krijgt al het extra content. Bewerkt: 16 januari 2015 door bountyskull_10 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Geplaatst: 16 januari 2015 Danger de dikke stinkhond...... Hahaa. Hij wilt dat de hele tent gaat stinken en vervolgens gaat iedereen weg! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2015 ChocolaatjeSchedel_tien, dat klopt niet hoor. Ik ga over jullie heen schijten, dan blijft het extra lang meuren Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2015 Weer een leuk filmpje van messyourself: Reageren
Votair Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Ik kan op niemand abboneren omdat twitch z'n eigen leven leid dus zal wss niet lukken Je kan toch gewoon kijken? Of zit ik dan fout? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Ik kan op niemand abboneren omdat twitch z'n eigen leven leid dus zal wss niet lukken Je kan toch gewoon kijken? Of zit ik dan fout? nee, want dan typ ik een naam in van een account, druk ik erop, gebeurd er geen zak. En een lijst van 100 live streams doorzoeken heeft ool geen zin.Hallo jaron. Reageren
Votair Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Ik kan op niemand abboneren omdat twitch z'n eigen leven leid dus zal wss niet lukken Je kan toch gewoon kijken? Of zit ik dan fout? nee, want dan typ ik een naam in van een account, druk ik erop, gebeurd er geen zak. En een lijst van 100 live streams doorzoeken heeft ool geen zin. Als ik je gewoon een link van m'n channel stuur, dan krijg je als 't goed is gewoon mijn pagina te zien. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Zet hem hier anders ff, dan kijk ik straks wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.