.PhoeniX. Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Votair, ik kon geen video's kijken op je Twitch kanaal, omdat je gisteravond offline was.. Reageren
Votair Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 (bewerkt) Votair, ik kon geen video's kijken op je Twitch kanaal, omdat je gisteravond offline was.. Klopt, gister ging ik ook niet live. Zet hem hier anders ff, dan kijk ik straks wel /http://www.twitch.tv/VotairPlays (/ staat erbij, omdat je hier anders iets krijgt.) Bewerkt: 17 januari 2015 door Votair Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 (bewerkt) Hoe steekt onze crew auto nou eigenlijk in elkaar? De Dubsta 6x6, het symbool van onze crew. Hij is degene die altijd aanwezig is bij crew meetings. Hij ramt alles omver dat ie raken kan en hij is nog muzikaal ook! Ik heb het over onze crew auto. Maar, hoe steekt ie nou eigenlijk in elkaar? Ik vertel het je! (de volgende informatie is in het engels!) Color: Crew color ~ light blue Enine: stock engine Brakes: stock brakes Wheels: mudslinger (bulletproof tires, frost white) Suspension: competition suspension Armor: 100% Horn: Jazz horn loop Lights: Xenon lights Vertalen kan op google translate: klik Bewerkt: 17 januari 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Dat wist ik niet eens! :O Reageren
Votair Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Deze informatie wist ik ook niet. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 https://www.youtube.com/watch?v=awpQj9e6axk&feature=youtube_gdata_player Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Dylan, ben jij die gast van Dubsmash.com? Hij zegt: 'Blijf godverdomme van mijn bier af'. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Ben ik idd Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Wtf...................... :O Ik heb namelijk ook veel kutopdrachten die morgen al af moeten... Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Jankerd , ik heb de hele week toetsen en moet per toets minimaal 3 hoofdstukken uit m'n hoofd kennen. Jullie hebben het nog goed Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Wut, gij noemt mij een jankerd! Wollah 'k breek je nek! Reageren
Votair Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Werken ze bij jullie op school ook met verliespunten? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Wut, gij noemt mij een jankerd! Wollah 'k breek je nek! kom maar ik ros je tanden uit je smoel Werken ze bij jullie op school ook met verliespunten? Dat doen ze op iedere school Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Kan ik in de groepschat? Mijn nummer is >>> Door Thundercover: Voor je eigen veiligheid je nummer verwijderd.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.