super_senne Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 (bewerkt) Type:ipad achtergrond Stijl:school Grootte:ipad groote Voorbeeld:het school logo https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=rietveld+lyceum&source=images&cd=&docid=DNX8CnCa9bR08M&tbnid=zucOV3DR9R5EfM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.rietveldlyceum.nl%2F&ei=M1AHVOzmK9Kg7AbgkYDYAw&psig=AFQjCNG3yh4ME5YI82laFLLEbOWP0_Xf7w&ust=1409851822540973 Tekst: h- Rand: - Kleuren:school Render (optioneel): Extra (optioneel): Hoi ik heb weer school en daarvoor heb ik een schoolipad gekregen en mijn vraag was of ik een goede achtergrond kan hebben. Om te zorgen dat iedereen weet dat ie voor school is veel succes en alvast bedankt Bewerkt: 3 september 2014 door super_senne Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 De Air dus? Ik zal even wat voor je in elkaar vogelen Reageren
super_senne Geplaatst: 3 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2014 (bewerkt) Oeps nee grapje ze zijn even groot Bewerkt: 3 september 2014 door super_senne Reageren
super_senne Geplaatst: 3 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2014 (bewerkt) Ja die is mooi maar mag het logo ietsjes groter in de appel en de klas M1C erboven in het wit Bewerkt: 3 september 2014 door super_senne Reageren
RUBENN Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 (bewerkt) iPad 4 = iPad Air De iPad Air is (als de doortelt) de vijfde, alleen heet deze niet zo, de 4 is de voorganger, vaak ook aangeduidt met Retina-display. Maar goed, allebei dezelfde resolutie, dus voor de afbeelding maakt het niet uit. Bewerkt: 3 september 2014 door im_ruben Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 september 2014 Rapport Geplaatst: 3 september 2014 iPad 4 = iPad Air De iPad Air is (als de doortelt) de vijfde, alleen heet deze niet zo, de 4 is de voorganger, vaak ook aangeduidt met Retina-display. Maar goed, allebei dezelfde resolutie, dus voor de afbeelding maakt het niet uit. My bad Ja die is mooi maar mag het logo ietsjes groter in de appel en de klas M1C erboven in het wit Je school maakt de logo's niet groter en wanneer ik het groter probeer te maken, zal het waziger worden. Je klas kan ik er nog wel bij doen Reageren
super_senne Geplaatst: 3 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Oké mag de appel dan een klein beetje kleiner niet veel maar een beetje Reageren
super_senne Geplaatst: 3 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Ja mooi mijn complimenten Reageren
super_senne Geplaatst: 3 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2014 Dankjewel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.