Jump to content

Aanvraag ipad logo

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type:ipad achtergrond

Stijl:school

Grootte:ipad groote

Voorbeeld:het school logo https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=rietveld+lyceum&source=images&cd=&docid=DNX8CnCa9bR08M&tbnid=zucOV3DR9R5EfM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.rietveldlyceum.nl%2F&ei=M1AHVOzmK9Kg7AbgkYDYAw&psig=AFQjCNG3yh4ME5YI82laFLLEbOWP0_Xf7w&ust=1409851822540973

Tekst: h-

Rand: -

Kleuren:school

Render (optioneel):

Extra (optioneel):

Hoi ik heb weer school en daarvoor heb ik een schoolipad gekregen en mijn vraag was of ik een goede achtergrond kan hebben. Om te zorgen dat iedereen weet dat ie voor school is veel succes en alvast bedankt

Bewerkt: door super_senne

Ja die is mooi maar mag het logo ietsjes groter in de appel en de klas M1C erboven in het wit

Bewerkt: door super_senne

iPad 4 = iPad Air :7

De iPad Air is (als de doortelt) de vijfde, alleen heet deze niet zo, de 4 is de voorganger, vaak ook aangeduidt met Retina-display.

Maar goed, allebei dezelfde resolutie, dus voor de afbeelding maakt het niet uit.

Bewerkt: door im_ruben
Geplaatst:

iPad 4 = iPad Air :7

De iPad Air is (als de doortelt) de vijfde, alleen heet deze niet zo, de 4 is de voorganger, vaak ook aangeduidt met Retina-display.

Maar goed, allebei dezelfde resolutie, dus voor de afbeelding maakt het niet uit.

My bad :7

Ja die is mooi maar mag het logo ietsjes groter in de appel en de klas M1C erboven in het wit

Je school maakt de logo's niet groter en wanneer ik het groter probeer te maken, zal het waziger worden.

Je klas kan ik er nog wel bij doen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...