cyrus_beukbaard Geplaatst: 4 september 2014 Rapport Geplaatst: 4 september 2014 (bewerkt) Ik zag dat er weer een stel nieuwe contact missions bij zijn. Zo heb ik gisteren de missie 'Chop chop' gedaan. Ik moet zeggen dat ik die nieuwe missies over het algemeen erg tof en uitdagend vind. Voorheen leverde ze alleen niet veel op, maar met het nieuwe payout systeem doen ze het goed. Ben er alleen nog niet achter welke missie nu het beste is om te grinden... Nog anderen die al nieuwe contact missies hebben gedaan? Bewerkt: 4 september 2014 door cyrus_beukbaard Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 4 september 2014 Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Nee, ik doe vaak chopper tail of rooftop rumble. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 4 september 2014 Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Ik doe redelijk vaak Judging the jury. Maar ben nu bezig om alle missie in m'n lijst te krijgen . Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Hit em up vind ik ook een hele toffe missie. Is ook een vrij nieuwe... Reageren
Tommie59 Geplaatst: 4 september 2014 Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Wil wel een keertje wat missies met je doen, heb bijna alles in m'n lijst. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 5 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2014 Als je de allernieuwste hebt doe ik graag mee. Stuur me maar een bericht op PSN... Reageren
Tommie59 Geplaatst: 5 september 2014 Rapport Geplaatst: 5 september 2014 (bewerkt) Ik heb ze beide, Chop Chop van Trevor en 'effin Lazers van Martin. Heel graag, maar hoe heet je op PSN? Bewerkt: 5 september 2014 door tommie59 Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 5 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2014 (bewerkt) cyrus_beukbaard Bewerkt: 5 september 2014 door cyrus_beukbaard Reageren
Tommie59 Geplaatst: 5 september 2014 Rapport Geplaatst: 5 september 2014 Ok, zullen we dan morgen gaan spelen? Vanavond is er de nieuwste Flikken . En vanmiddag ben ik nog bezig om m'n missielijst compleet te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.