EnergyCorse Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 (bewerkt) Aan het werk om Red Bull X fighters tricks in Gta IV te maken. Voor de rest word het nog kijken wat ik eromheen kan bouwen kwa scripting etc Eerst de animatie`s maken, met gemiddeld 4 uur werk per trick. Bewerkt: 6 september 2014 door EnergyCorse Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Chille mod, wist niet dat Niko medeed aan de redbull sports. Reageren
Votair Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Nice man, zelf gemaakt? Reageren
Twedeldie Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Leuk gedaan. Gewerkt met een stunt jump of met een mod? Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 6 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2014 (bewerkt) Chille mod, wist niet dat Niko medeed aan de redbull sports. Bedankt voor je positieve reactie! Werd eens tijd om Niko mee te laten doen Nice man, zelf gemaakt? Bedankt Votair, yep zelf in elkaar geflanst vanaf de animatie`s tot scripting. Leuk gedaan. Gewerkt met een stunt jump of met een mod? Bedankt Twedeldie, heb gewerkt met eigen animatie`s , een sanchez en een stoeprand Bewerkt: 7 september 2014 door EnergyCorse Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Ziet er weer erg gelikt uit, ik ben elke keer aangenaam verrast door je werk! Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 1 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 (bewerkt) Bedankt Hanneswasco Bewerkt: 1 oktober 2014 door EnergyCorse Reageren
1974 Geplaatst: 2 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2014 Ik weet verder niet wat te zeggen, behalve wat ik al gezegd heb dan . Ik blijf het resultaat Gaaf vinden, zelfs met een hekel aan GTA IV blijft dit verbluffend . Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 4 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 Bedank 1973 Waardeer ik zeer. Reageren
Votair Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 Die trailer ziet er super goed uit! Wanneer zouden er spelers de mod mogen gebruiken? Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 5 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2014 Bedankt Votair Voorlopig heb ik nog geen release datum in me hoofd, nog best wat werk wat moet gebeuren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.