Jump to content

wrrm gaat de tank tegenwoordig zo snel kapot?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Omdat dat realisticher is

GTA 5 is al realistish dus dan moet denk ik de tank ook sneller kapot gaan

Bewerkt: door FranklinClinton
Geplaatst:

In het echt gaat een tank ook niet voor eeuwig mee als een tank tegen een andere tank schiet is het boom kapot dat hebben ze proberen na te maken

Geplaatst:

Zodat kneusjes niet constant in een tank gaan campen en iedereen overhoop schieten en keihard in hun microfoon gaan schreeuwen, ookal verstaat niemand er geen zak van.

Geplaatst:

belachelijk dat ze dat hebben gedaan ik heb de tank na 1.5 min al kapot alleen politie schoot op mij

Geplaatst:

1.5 is wel erg rap, ik denk dat je je een beetje vergist in de tijdspan. Anderhalve minuut met handpistooltjes op de tank doet namelijk niet belachelijk veel :7

Geplaatst:

1.5 is wel erg rap, ik denk dat je je een beetje vergist in de tijdspan. Anderhalve minuut met handpistooltjes op de tank doet namelijk niet belachelijk veel :7

ik vergis me niet
Geplaatst:

ik vergis me niet

Waarom rij je dan in een tank als je er zoveel problemen mee hebt dat ie zo snel stuk gaat?
Geplaatst:

Vooral de achterkant van een tank is kwetsbaar. Ik heb al meerdere keren iemand met z'n tank kapot geschoten door met m'n heavy sniper rifle de achterkant te beschieten....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...