super_senne Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Wat was jou leukste update die van mij is de flightschool update daarmee heb ik me mee vermaakt. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 De Heists update Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Flightschool, puur en alleen al omwille van de Cocquette Classic . Ik vind het zo grappig dat iedereen maar zeurt over de Heists, straks valt het tegen en dan zeuren ze daar weer over . Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 De Heists update Je hebt hem nog niet eens gespeeld, of gameplay beelden gezien. Misschien valt ie straks zwaar tegen. Vond de Business Update het leukst, al was de Flight school update ook leuk. Ze hadden allebei leuke voertuigen, waarmee ik me vermaakt hebt. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 De business update anders de independence day special. Reageren
Haa98 Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 De I'm Not A Hipster Update Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 De I'm Not A Hipster Update Hoe kon ik die vergeten xD.1. Flightschool 2. I'm not a hipster 3. High Life Reageren
Tommie59 Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 De Flightschool, vanwege de Swift. Liefde op het eerste gezicht. Reageren
Michael Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Dat zal wel de Valentine's Day Massacre Special zijn geweest. De kleding was heel gaaf, en de Gusenberg Sweeper is toch nog steeds mijn favoriete wapen. Ik gebruik nog steeds vaak de kleding van deze update. Daarnaast vond ik de High Life Update ook wel gaaf. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 The High Life update. En de aankomende muscle car update Niet dat die is aangekondigd of zo maar vertrouw er op dat er wel een DLC komt met muscle cars erin Dan vind ik het allemaal goed :D Wil de Stallion en de Dukes terug. Zeker nu je ze zou kunnen tunen. :D Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 The high life update & The i'm not a hipster update Reageren
Niked Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 I'm Not A Hipster Update. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 The High Life update. En de aankomende muscle car update Niet dat die is aangekondigd of zo maar vertrouw er op dat er wel een DLC komt met muscle cars erin Dan vind ik het allemaal goed :D Wil de Stallion en de Dukes terug. Zeker nu je ze zou kunnen tunen. :D Voor de Dukes zal je de Next-gen moeten halen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.