spikenight Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Iemand intresse in dolle en at en toe een missie race of what ever spikenight gamertag rank 165 en 107 male en female char ik kan gamecaptures maken mocht je intresse hebben Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Heb geen xbox 360 helaas, anders wou ik dit best wel doen. Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Je mag me rustig toevoegen, mijn gt is LethalMaximus73. Ik en mijn vrouw spelen allebij Gta online, zij heeft mijn 2e personage. Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Ik raad je dit topic aan . In het vervolg ook eerst eens zoeken op het forum voor je een vraag stelt. Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Hier staan ook mensen die graag met andere willen spelen... soort gelijk topic maar alleen gericht op Xbox... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.