maartenvdz Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 of een zwaailicht op een auto plaatsen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Nou want hij is van de Eh Politie? Reageren
pietermaster Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Hoe moet iemand hier nou weten waarom dat niet kan? Waarom kan ik niet schaatsen in GTA? Kan gewoon niet omdat het niet kan en niet nodig is. Reageren
Haa98 Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Wat zou je in hemelsnaam met een politiewagen in je garage doen? Lekker mensen achtervolgen en trollen zonder een wanted star? Klinkt nogal onlogisch, als je het mij vraagt Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Wat zou je in hemelsnaam met een politiewagen in je garage doen? Lekker mensen achtervolgen en trollen zonder een wanted star? Klinkt nogal onlogisch, als je het mij vraagt Kan je sowieso wel. Bel 911, dan selecteer je de politie, schiet ze neer, belt Lester,P om je wanted weg te halen, en je hebt een politie auto! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Omdat het dan geen tracker heeft, en het is van de politie Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Kan je sowieso wel. Bel 911, dan selecteer je de politie, schiet ze neer, belt Lester,P om je wanted weg te halen, en je hebt een politie auto! Nee, dat gaat niet in GTA Online. Enkel in SP kun je 911 bellen . dat klopt Dus nee dat klopt niet . Reageren
thebig Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Off-topic berichten verwijderd. Gebruik in het vervolg enkel de 'Rapporteer'-knop en plaats geen extra berichten als je een bericht ziet dat niet hoort. Volgende keer worden er waarschuwingen uitgedeeld! Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 (bewerkt) Kan je sowieso wel. Bel 911, dan selecteer je de politie, schiet ze neer, belt Lester,P om je wanted weg te halen, en je hebt een politie auto! Nee, dat gaat niet in GTA Online. Enkel in SP kun je 911 bellen . dat klopt Dus nee dat klopt niet . Je kan in online wel degelijk service nummers bellen, een brandweer, ziekenwagen of politie laten komen.Dat heb ik ook wel is gedaan. Maar opslaan in je garage kan dus helaas niet. Of ze moeten het eruit gehaald hebben met de laatste update. Bewerkt: 8 september 2014 door LethalMaximus73 Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Je kan in online wel degelijk service nummers bellen, een brandweer, ziekenwagen of politie laten komen. Dat heb ik ook wel is gedaan. Maar opslaan in je garage kan dus helaas niet. Of ze moeten het eruit gehaald hebben met de laatste update. De enige service nummers die ik kan bellen zijn Merryweather, Cab Co. en Mors Mutual Insurance . Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Net snel nog uit geprobeert in online, mobiel pakken, contacts openen op je mobiel, emergency services bellen, dan kan je kiezen tussen fire dept, paramedic en police, dus kan wel degelijk. Nog ff snel een paar foto's gemaakt bij deze Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Om maar weer on-topic te gaan waarom het niet gaat, dat is al sinds GTA 3 dat dit niet gaat. Probeer maar eens een blacklist-vehicle (politie, limo, dumper, heli, boot) in de paint 'n spray/LSC te krijgen, lukt je niet (buiten mods). Hier zijn mijn redenen waarom het niet gaat: Politie voertuigen: Je zou met sirenes anderen spelers irriteren (via garage ofzo) Het zijn voertuigen van de staat Limousines, dumpers, helis, vliegtuigen, boten: Passen niet (realistisch) in je huidige garage Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 (bewerkt) Ik heb ook gezegt dat je die niet in je garage kan opslaan, maar je kan ze wel oproepen via emergency services, wat Swede_demon zei dat dat niet kon Bewerkt: 9 september 2014 door LethalMaximus73 Reageren
Tommie59 Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Je moet eerst op vierkantje drukken, dan 911 bellen en dan pas staat hij in je contact lijst Reageren
maartenvdz Geplaatst: 8 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2014 ik vind het gewoon bullshit ik wil gewoon een politie pak in gta en een politie auto in mijn garage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.