Nyltje Geplaatst: 25 september 2014 Rapport Geplaatst: 25 september 2014 (bewerkt) Nee, je mag zelf weten welke kaart je geeft. Daarna is de beurt voorbij, evenals je weigert. Dus als je altijd ruilt, ben je altijd aan de beurt en heb je ook altijd een kaart extra? Bewerkt: 25 september 2014 door Nyltje Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Nee, na de ruil is je beurt voorbij Reageren
Nyltje Geplaatst: 26 september 2014 Rapport Geplaatst: 26 september 2014 Nee, na de ruil is je beurt voorbij Nee ik bedoel aan degene waar ik de kaart van vraag. Dus als iemand een kaart aan je vraagt en je ruilt, dan ben je dus altijd aan de beurt en kan je je een extra kaart verdienen. Dat is toch raar? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2014 Hoe kom je erbij dat je altijd aan de beurt bent? Wanneer jij een kaart vraagt aan iemand en diegene wil ruilen, dan kan dat. Na de ruil is de beurt afgelopen en is de gevraagde aan de beurt. Wanneer je niet wilt ruilen, is de gevraagde alsnog aan de beurt. Reageren
Nyltje Geplaatst: 26 september 2014 Rapport Geplaatst: 26 september 2014 Hoe kom je erbij dat je altijd aan de beurt bent? Wanneer jij een kaart vraagt aan iemand en diegene wil ruilen, dan kan dat. Na de ruil is de beurt afgelopen en is de gevraagde aan de beurt. Wanneer je niet wilt ruilen, is de gevraagde alsnog aan de beurt. Ow dus dit: Nee, je mag zelf weten welke kaart je geeft. Daarna is de beurt voorbij, evenals je weigert. Is in dit geval voor aron? (ik dacht dat dat dan voor mij was) Maar nu: Dus als ik nu de ruil weiger krijg ik de kaart en ben ik alsnog aan de beurt? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2014 Wanneer je weigert, krijg je de kaart niet Reageren
Nyltje Geplaatst: 26 september 2014 Rapport Geplaatst: 26 september 2014 Wanneer je weigert, krijg je de kaart niet Ow ik begrijp het. Reageren
aron24 Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2014 @ERRWINS Ik kan de afbeeldingen van mijn kaarten niet meer zien. Reageren
super_senne Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2014 Waarneer ben ik een aan de beurt alleen nyltje en aron vooral Reageren
super_senne Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2014 Aron ruilt veel teveel Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2014 Waarneer ben ik een aan de beurt alleen nyltje en aron vooral Als iemand jou iets vraagt en jij de kaart dan niet hebt. Reageren
Nyltje Geplaatst: 5 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2014 Aron ruilt veel teveel Het staat in de regels dus het mag wel. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2014 @ERRWINS Ik kan de afbeeldingen van mijn kaarten niet meer zien. Heb je de afbeeldingen in een PB staan? Zo ja, stuur hem even. Dan kan ik het opnieuw uploaden Aron ruilt veel teveel Just the game Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Eindelijk een topic waarin je kan kwartetten! Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Ik post dit maar hier, omdat het anders een beetje een rommeltje wordt in het speltopic: Het gaat over de regel van het ruilen van kaarten. Ik vind het maar een rare regel. Okay als je niet wilt ruilen en de kaart krijgt, maar als je dan gewoon nee kan zeggen tegen het ruilen. Dan zou het dus nu zo kunnen gaan: Nyltje: Aron, mag ik van bedrijven Pipo. (als voorbeeld) Aron: Ja, maar ik wil ruilen. Nyltje: Ik wil niet ruilen. Aron: Nyltje, mag ik van jou van bedrijven Pasta. Nyltje: Ja maar ik wil ruilen. Aron: Ik wil niet ruilen. Enz. Dus..? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.