ERRWINS Geplaatst: 10 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Mochten alle deelnemers er over eens zijn om de ruil regel eruit te halen, dan kan dat. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 Dan haal ik bij deze de regel weg en zet ik de kwartetten terug in het overzicht Reageren
aron24 Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 GTA5BOY, het is jouw beurt. Reageren
Dippie Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 Die ruilregel, gelukkig is hij er nu uitgehaald Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Heeft aron nou een kwartet? Dippie heb jij Vrouwen, Mercedes cortez? Aron heeft inderdaad een kwartet (Easter Eggs) maar kan niet meer mee doen omdat zijn kaarten op zijn. Je kunt hem dus niet meer om kaarten vragen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Bij deze wil ik de deelnemers vragen of er nog animo is om verder te spelen. Vrijwel elke beurt moet ik een PB sturen met daarin een reminder dat een deelnemer aan de beurt is. Daar pas ik voor. Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Ik kijk altijd snel bij elke nieuwe reactie. Het wordt natuurlijk wel wat saaier als het spel stil ligt. Reageren
Dippie Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Ik wil best nog mee doen, ware het niet dat mijn pc (lees videokaart (lees: geen beeld)) het heeft begeven. Via een mobiel dit spel gaan volgen is niet erg handig, mede omdat ik mijn lijst met wie welke kaarten heeft op m'n computer heb staan... Eerst moet ik dat maar weten te fixen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.