Visser23 Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Tips over clubs en design etc. zijn altijd welkom!
BoerTijger Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Follower! (Y). Ik hoop dat je zo laag mogelijk begint om het zo realistisch mogelijk te houden.
Crazy-Ghost Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 (bewerkt) Wauw, dit is leuk gedaan. Het zou leuk zijn als je met een club uit Nederland of België begint en dan jezelf omhoog probeert te werken. Bewerkt: 8 september 2014 door Crazy-Ghost
AXIO Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Leuk! Ik ken dit ook van een ander forum dus ben benieuwd!
Kaitjee98 Geplaatst: 8 september 2014 Rapport Geplaatst: 8 september 2014 Zozo, dat ziet er erg goed uit. Als je het enigszins realistisch wilt houden zou ik, zoals BoerTijger al zei, met een bescheiden club je carrière 'beginnen'. KUTGW
Visser23 Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Bedankt voor de reacties! Hebben jullie nog leuke clubs?
Silverbyte Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Met Arsenal terugkeren naar de absolute wereldtop lijkt mij een mooie uitdaging, maar als je meer bescheiden wilt beginnen, is Parma uit je geselecteerde rijtje een heel leuke keuze. Club met een interessante historie, meestal fraaie tenues en een aantal heel aardige spelers. Ik ben een volger, in ieder geval.
AXIO Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 HSV. Een van mijn absolute favoriete clubs op FIFA. Echt stadion, leuke competitie en heeft de allure van een top club. De club is de afgelopen jaren zo ver omlaag gezakt dat het een leuk plan is om de club weer terug naar de top te brengen.
_Night-Men_ Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Ik wou Cambuur nog voorstellen, lijkt mij een prima club om mee te beginnen! Ik ga dit zeker in de gaten houden.
Crazy-Ghost Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Hmm, ik zou niet met Cambuur starten. Puur omdat de Jupiler League er niet inzit en je dus niet kan degraderen.
BoerTijger Geplaatst: 9 september 2014 Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Ik zou zeggen, ga de uitdaging aan om Manchester United aan het draaien krijgt, weliswaar een topploeg, anders probeer van Willem II een stabiele eredivisie ploeg te maken
Visser23 Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2014 Bedankt voor de mooie reacties en tips voor clubs!
DeJarnoxD Geplaatst: 10 september 2014 Rapport Geplaatst: 10 september 2014 (bewerkt) Zit jij op FV? Je zou hem daar ook moeten posten, ikzelf heb dit ook al een keer gemaakt en wens je veel succes! Nog één tip, ik weet niet of je het wil maar je echte voornaam (misschien ook achternaam) zou beter klinken dan je nicknaam, maar dat laat ik aan de maker over. Bewerkt: 10 september 2014 door DeJarnoxD
Visser23 Geplaatst: 11 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2014 @DeJarnoxD: Nee, daar ben ik geen lid van. Het zou kunnen dat ik mijn echte naam ga gebruiken. Dat onthul ik later dan wel. Eerst maar eens op zoek naar een leuke club! Zijn er nog tips? Bedankt voor je reactie, trouwens.
DeJarnoxD Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Zeg eerst eens je uitdaging hier of in PM en dan kan ik helpen zoeken naar clubs als je dat wil.
Recommended Posts