Jump to content

Atlas

Recommended Posts

Geplaatst:

Sorry voor de korte uitleg, maar ik heb geen zin om een lange tekst te schrijven over dit programma. :puh: Gewoon naar het programma kijken en alles wordt duidelijk. :puh:

In Atlas doen bekende Nederlanders opdrachten om stukken van hun eindbestemming te krijgen. In de finale heb je die hard nodig. Hier vind je alle info: http://web.avrotros.nl/atlas/

Elke maandag 20:30 NPO3/Ned3

Kijkt iemand naar dit programma?

Ik keek het vorig jaar ook al en ik vond het een leuk programma. Dit jaar vind ik vooral dat Nega het heel leuk doet, ik moet ook steeds om hem lachen. :puh:

Geplaatst:

Ik ken de serie wel,het was er voor op nederland 3 maar nooit naar gekeken, weet ook waarom niet.

Volgens mij was/is dat wel een leuke serie.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Kijkt iemand naar dit programma?

Ik keek het vorig jaar ook al en ik vond het een leuk programma.

Same here. Het is weer eens wat anders dan Expeditie Robinson en WidM. Moet de afleveringen van de afgelopen weken nog even kijken, maar ik volg het weer helemaal.

Ik dacht trouwens vorig jaar dat het "Atlas" heette omdat ze door de Atlas trokken. Toen ze ineens in Suriname verder gingen bedacht ik me dat het op de kaart sloeg waarvan ze de stukken verzamelen :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:
Dit jaar vind ik vooral dat Nega het heel leuk doet, ik moet ook steeds om hem lachen. :puh:

Wat vind je er van nu hij weg is? Ik vind het een goede ontwikkeling, want ik vond hem irritant aanwezig. En ik denk niet dat het toeval is dat nadat hij pleite was het team meteen won.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Dit jaar vind ik vooral dat Nega het heel leuk doet, ik moet ook steeds om hem lachen. puh2.gif

Wat vind je er van nu hij weg is? Ik vind het een goede ontwikkeling, want ik vond hem irritant aanwezig. En ik denk niet dat het toeval is dat nadat hij pleite was het team meteen won.

In het begin vond ik het team leuk, maar later zag ik dat hij echt vervelend werd. Ik vond het niet heel erg dat ie naar huis ging.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...