Nyltje Geplaatst: 10 september 2014 Rapport Geplaatst: 10 september 2014 Ik sinds kort een probleem en dat is dat de eerste pagina die ik opstart altijd sloom laadt, zelfs geschiedenis of downloads. Ik heb al op internet gekeken, maar dat heeft me niet geholpen. Ik moet meestal 5sec wachten en bij de volgende pagina minder dan een seconde. Chrome laadt dus gewoon snel, behalve de eerste pagina. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Nyltje. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 10 september 2014 Rapport Geplaatst: 10 september 2014 Misschien doordat alle reclames moeten laden? Anders zou ik ook het niet weten. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 september 2014 Rapport Geplaatst: 10 september 2014 Misschien doordat alle reclames moeten laden? Anders zou ik ook het niet weten. Ja, want er zitten reclames bij downloads en geschiedenis. Gebeurd dit wanneer je je PC net opstart? Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2014 (bewerkt) Misschien doordat alle reclames moeten laden? Anders zou ik ook het niet weten. Ik heb het alleen bij de eerste keer pagina. Als ik bijvoorbeeld naar Gtaforum ga, dan Stamkroeg en daarna weer naar Gtaforum dan laadt hij de 2e keer veel sneller. En ik heb adblock. (uitzondering Gtaforum ) Gebeurd dit wanneer je je PC net opstart? Nee het gebeurt altijd, elke keer maakt niet uit hoelang ik m'n pc aan heb. Ik heb het trouwens ook bij elk nieuw tabblad. Bewerkt: 10 september 2014 door Nyltje Reageren
BoerTijger Geplaatst: 10 september 2014 Rapport Geplaatst: 10 september 2014 Bepaalde extensies? Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2014 Bepaalde extensies? Alles uitgeschakeld en ik heb nog steeds het zelfde probleem. Reageren
Lars Geplaatst: 11 september 2014 Rapport Geplaatst: 11 september 2014 Heb ik ook last van . Misschien door de laatste update? Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Heb ik ook last van . Misschien door de laatste update? Zou kunnen ik kreeg het probleem na een update. Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Hij laadt nu opeens net zo snel als de andere pagina's? Naja, het probleem is dus opgelost. (niks vreemds gedaan) Reageren
Sublime Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 Heb je toevallig een SSD en HDD? Het kan zijn chrome op de SSD is geinstalleerd en de cache op de HDD staat (als je dat hebt ingesteld, of hier het OS op staat)? Reageren
Nyltje Geplaatst: 18 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2014 Altijd een HDD gehad. Reageren
Together Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Ik heb het zelfde probleem met Chrome. . Gewoon afwachten dus? Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Ik heb het zelfde probleem met Chrome. . Gewoon afwachten dus? Dat heeft bij mij geholpen. Ik bezocht voor het slapen nog even snel (sloom ) een pagina en de volgende ochtend was ie opeens snel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.