Jump to content

Probleem met Utorrent


AXIO

Recommended Posts

Goedemiddag mede forum leden.

Ten eerste, ik ben de grootste noob die er bestaat als het om computers gaat, zowel hardware als software. Ik probeer nu al een half uur Utorrent te downloaden, ik heb het al vier keer gedaan. Als ik op de start knop druk en ik tik in bij de zoekopdracht: 'Utorrent' krijg ik vier gedownloade Utorrents te zien. Klikken er op heeft geen zin want het programma wilt niet openen. Ik heb ook bij 'Programma's en onderdelen' gekeken en daar staat Utorrent er helemaal niet tussen terwijl dat wel zo zou moeten zijn toch?

Nu is dus mijn vraag: Wat doe ik fout? En hoe krijg ik het programma nu eindelijk wel?

Link to comment
Delen op andere websites

uTorrent bevind zich vaak onder BitTorrent en anders moet je even in je program files zoeken naar de map BitTorrent en via daar het programma activeren.

Een wijze tip: Zet het vast in je taakbalk of op je bureaublad. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas kunnen we je met dit soort tools niet op het forum helpen aangezien dit soort software voornamelijk voor niet legale doeleinden wordt gebruikt.

Ik raad je dus aan een van de alternatieve downloadopties te gebruiken voor het downloaden van je Linux distributie :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...