Jump to content

Bluf (Serie)

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is een nieuwe serie op Rtl5 na Expeditie Robinson en het heet Bluf.

Het gaat over 4 vrienden van rond de 30, al vanaf dat ze klein zijn ze vrienden. Eén van de vrienden begon al vroeg met pokeren en nu ongeveer 20 jaar later moet hij spelen voor 900.000.

Het volgende is te zien in de aflevering en dat kan dingen verklappen.

De 900.000 wint hij en het ze zijn natuurlijk hartstikke blij. De broer van de pokeraar hoort ook bij de vriendengroep en hij moet 1000 euro betalen aan iemand. Hij wilt alles zelf oplossen en hij komt een beetje in de problemen, zijn broer helpt hem uiteindelijk toch, maar misschien gaat er nog wat gebeuren. Een andere vriend is een kakkert en hij moet kiezen tussen zijn baan en zijn vrienden+vriendin. Uiteindelijk kiest hij voor zijn vrienden. Een andere vriend heeft problemen op het werk op de markt.

Hier een wat uitgebreidere uitleg: http://www.serievisie.nl/rtl5-komt-met-dramaserie-bluf/

Jullie moeten de serie maar gewoon kijken. Ik vond het echt een hele leuke serie, omdat het over vrienden gaat die van alles meemaken en dat vind ik leuk om te zien, omdat ik ook lol met m'n vrienden heb en veel lol heb. Ik vind het echt de leukste serie die ik gezien heb, zeker het kijken waard! :D

Laat hier weten wat je van de serie vond. Positief of negatief alles mag!

Geplaatst:

^^Als je zo reageert reageer dan gewoon niet...

Zal wel erg gezellig zijn bij jullie thuis.

Ik heb gehoord dat het een leuke serie moet zijn , maar heb het nog niet gekeken.

Geplaatst:

Het lijkt me een leuk concept alleen vind ik het jammer dat het een Nederlandse serie is. Ik vind, over het algemeen, de Nederlandse acteerkunsten net wat ondermaats vergeleken met bekende acteurs.

Het komt wat nep over heb ik altijd het idee :(

Geplaatst:

^^Als je zo reageert reageer dan gewoon niet...

Zal wel erg gezellig zijn bij jullie thuis.

Waar bemoei jij je ineens mee?

Geplaatst:

@ Teh_Ninja: Nyltje is een vriendelijke knul, je hoeft niet bang te zijn dat ie morgen met een dolk bewapend bij je aanbelt uit woede dat jij de serie "Bluf" niet wil kijken. Ik denk overigens dat hij bedoelt dat je die serie maar moet kijken als je echt goed wilt snappen waar het over gaat. Anyway, je reactie erop kwam wat offensief over, daarom vind ik het niet gek dat mrfilmpjesmaker123 daar iets van zegt.

two-boys-hugging-9254654.jpg

Van wat ik lees spreekt de serie me niet echt aan. Ik kijk al nooit series, en als ik er aan ga beginnen zal dit niet de eerste zijn. :N

Geplaatst:

@ Teh_Ninja: Nyltje is een vriendelijke knul, je hoeft niet bang te zijn dat ie morgen met een dolk bewapend bij je aanbelt uit woede dat jij de serie "Bluf" niet wil kijken. Ik denk overigens dat hij bedoelt dat je die serie maar moet kijken als je echt goed wilt snappen waar het over gaat. Anyway, je reactie erop kwam wat offensief over, daarom vind ik het niet gek dat mrfilmpjesmaker123 daar iets van zegt.

En wie had jou wat gevraagd?

Geplaatst:

Niemand heeft een toestemmingsbriefje nodig om op jou te reageren, daarom probeer ik het lontje te doven zodat men gewoon ontopic blijft. Mocht je er nog verder over willen babbelen, kun je twee vliegen in één klap slaan door een PB-conversatie te openen. Ten eerste blijft dit topic dan schoon, en ten tweede hoef je niet bang te zijn dat iemand zich er ongevraagd mee gaat bemoeien.

Geplaatst:

Ik heb helemaal niks positiefs met gokspelen. Vandaar zou ik ook niet echt de serie gaan kijken. Misschien als het een iets ander concept had op dat gebied wel :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...