Silverbyte Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Het was alweer een tijdje geleden dat ik hier wat tekeningen met jullie deelde. Dat betekent echter niet dat ik gestopt ben, want ik zit nog dagelijks uren te krabbelen en te kleuren. Ik heb voor jullie weer een selectie gemaakt van wat recente werken: Reageren
RUBENN Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 Gaaf! Mooie en originele stijl, ik begin 'm steeds meer te waarderen! De laatste is een leuke afwisseling qua kleurenpalet! Reageren
Dexist Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 (bewerkt) Ik krijg steeds maar weer zin om te gaan snoepen, als je ik plaatjes zie . Weer erg mooi! Hoe staat het met de T-shirts ? Bewerkt: 12 september 2014 door Dexist Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Met de shirtverkoop van Mr. Dressup schijnt het nog niet zo hard te gaan. Ergens wel begrijpelijk, aangezien er tientallen jonge kunstenaars op hun site staan, die technisch vaak veel beter zijn dan ik. Daarnaast vergt het toch een zekere 'fuck it, ik draag deze zuurstokkleurtjes gewoon'-instelling om mijn werk te dragen. Ik heb zelf trouwens nog wel een tof shirt laten drukken: Reageren
ERRWINS Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Daarnaast vergt het toch een zekere 'fuck it, ik draag deze zuurstokkleurtjes gewoon'-instelling om mijn werk te dragen. Dat is de mode van tegenwoordig toch? Een klasgenoot had laatst een t-shirt aan met allemaal vogeltjes erop. Ik vind je t-shirts wel wat hebben, lekker uniek Reageren
3L1077 Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Ik wil er graag een kopen, als je ze in Nederland hebt. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 13 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Aan iedereen die een shirt wil hebben: neem even contact met me op via PB. Ze kosten €20 per stuk, plus de verzendkosten die afhankelijk zijn van of je in Nederland of België woont. Ik zal proberen alles zo compact mogelijk te versturen in een bubbeltjesenveloppe o.i.d. en zal er voor de leukigheid ook nog wel een klein, persoonlijk tekeningetje bij doen. PS: ik heb wegens kostenbesparing geen voorraad liggen hier, dus wanneer mensen van hier een shirt hebben besteld laat ik ze van de drukker komen. Het kan dus eventjes duren voordat je je 'm in huis hebt. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Erg mooie tekeningen, het is erg kleurrijk, het is persoonlijk niet mijn stijl, maar ja ieders zijn smaak. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 16 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Jongens, ik heb nieuws voor jullie! (Rechtstreeks gekopieerd van Facebook) Lieve vrienden, familie, fans, stiekeme aanbidders, critici en overige klootzakjes...De afgelopen maanden heb ik gemerkt dat er veel vraag is naar mijn designs, zowel posters, canvasdoeken en kleding. Die shit voor aan de muur, daar wordt aan gewerkt, nog even geduld. Wat ik jullie wel alvast kan geven is het nieuwtje dat ik een spreadshop heb geopend om een selectie van mijn designs aan te bieden op tees en truien. Ja, je leest het goed, een spreadshop, zo'n online store die 'lekker gekke' mensen van middelbare leeftijd altijd inzetten om hun to-taal niet lollige 'funshirts' aan de man te brengen. Ik kan het weten, ik heb me er vroeger zelf ook schuldig aan gemaakt. Waarom ik dan toch zo'n Spreadshirt-store heb opgezet? Vrij simpel, ik merkte dat iedereen weer op een ander shirtje zat te azen, en zoals je begrijpt is het voor mij onmogelijk om in mijn eentje zoveel verschillende orders bij te houden zonder helemaal crazy te worden. Daarom een spreadshop, die mij in staat stelt het laatste proces van een bestelling (de betaling en verzending) uit handen te geven aan een derde partij. De designs blijven 100% Jort aka Sjeaurt aka de man die nou eenmaal ook geen tovenaar is. Voordelen van deze shop: -Minder gedoe voor zowel mij als jou -Veel meer keuze -Je hebt je bestelling twee keer zo snel in huis Nadelen van deze shop: -Omdat er een derde partij betrokken is bij de verkoop van mijn stuff, kan ik geen custom labeltjes en persoonlijke thank notes bijvoegen Ik heb lang getwijfeld, maar besloten het toch maar gewoon eens via deze weg te proberen. Ik hoop, ondanks de twijfelachtige reputatie van Spreadshirt, op jullie support en voor vragen kun je natuurlijk altijd bij me terecht. Have a holly jolly evening. http://sjeaurt.spreadshirt.nl/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.