iRico Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 (bewerkt) Budget: €500 of iets hoger dus zoals: €550 NIET HOGER Doel: Het opnemen van mijn PS3 met mijn AVermedia. Maar mijn huidige aptop kan dit niet aan en me video laggt dan. Hij kan dat converteren niet aan ofzo. Merk pc of samengesteld: samengesteld zodat als er iets vervangen moet worden dat dat gewoon kan. Benodigde randapparatuur: - SSD, ja of nee?: Weet niet echt wat dit is #N00BME Besturingssysteem: Windows 8.1 (Als dit €100 kost dan laat ik dit zelf wel doen.) Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Heb nog een computer kast. Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Ja in elkaar laten zetten door een bedrijf. Extra koeling (voor overklokken)?: Niet echt nodig denk ik? Bewerkt: 13 september 2014 door iRico Reageren
Sublime Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Heb je nog deze PC nodig (ivm je status update)? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.