Studio Salamanca Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 ik heb vorige week een nieuwe ATI radeon 9800 pro gekocht, en gisteren in de pc gebouwd, maar nu wil ie GTA SA niet meer opstarten :angry: het is de legale versie van GTA, dus daar kan het niet aan liggen, en met m'n vorige kaart (G-force 4200 ti) deed ie het wel... weet iemand wat ik kan doen om te zorgen dat het spel weer gaat werken, of moet ik het gewoon opnieuw installeren of wat anders doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Probeer eerst zelf even het topic door te kijken want er zijn meer mensen met problemen en misschien zit er een tip voor jou daarbij. Er was een topic gepinned boven aan met veel tips van Brokentable neem daar eens een kijkje. Klik En vergelijk je specs van je pc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Studio Salamanca Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) ik heb hem net geïnstalleerd, maar hij doet het nog steeds niet, specs moet ie zat kunnen hebben, want voordat ik die 9800 pro erin zette deed ie het vloeiend, specs zijn trouwens: amd athlon 2400+, ati radeon 9800 pro 128 mb direct x 9 compatible, 1280 mb ram 160 gb harde schijf dus ik vind het erg vreemd dat ie nu niks meer doet oké hij doet het weer, dit topic kan worden gesloten!! :lol: Bewerkt: 23 juli 2005 door Studio Salamanca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.