Jump to content

Systeemeisen GTA V voor PC.


S.Knoop

Recommended Posts

Zoals gewoonlijk, rockstar heeft gwn hard gelogen. Er zijn nog geen pc specs uitgekomen....

ook zijn er geen pc screenshots of andere informatie niks..

Ik denk dat je sws minimaal 2gb vram en 4gb ram moet hebben. 256mb? Wtf

Link to comment
Delen op andere websites

2GB VRAM lijkt mij wel erg veel. De meeste huidige kaarten komen er maar net aan. Voor een kaart met 4GB VRAM zit je al in de hogere prijsklasse (> € 350). Denk sowieso dat veel VRAM alleen nuttig is als je op meerdere schermen en/of in 4K wilt spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal nog enige jaren duren voordat we kunnen gamen op UHD alles op High en of maxed.

Multiple GPU's hebben nadelige gevolgen en dat zijn latencies en microstutter. Het hangt ervan af of GTAV PC wél degelijk multiple GPU's ondersteunt of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

ach als hij uitkomt zie ik wel of ik hem koop voor op mijn laptop. ben nog steeds erg aan het twijfelen of een ps4 kopen en gta5 te kopen of om hem voor pc te kopen of gewoon alleen op de ps3 blijven spelen. de systeemeisen zie ik wel als hij uitkomt

Heb je een krachtige laptop ? (geef eens de specs of model nummer)

Het zal nog enige jaren duren voordat we kunnen gamen op UHD alles op High en of maxed.

Multiple GPU's hebben nadelige gevolgen en dat zijn latencies en microstutter. Het hangt ervan af of GTAV PC wél degelijk multiple GPU's ondersteunt of niet.

Enige jaren denk het niet hoor, UHD schermen beginnen nu sterk op te komen en de videokaarten zoals de GTX 980 in SLI of 295X2 kunnen Battlefield 4 en crysis 3 al maxed draaien.

Als GTAV goed geoptimized zal zijn zoals maxpayne 3 zal 4k geen probleem zijn voor krachtige PCs

Bewerkt: door justin$
Link to comment
Delen op andere websites

@justin, ik vergat erbij te zeggen dat ik het over een single GPU had. GTX980 SLi ok, maar multi GPU's hebben zo hun eigen nadelen.

Hoe dan ook, 1080p all the way for me zodat ik dat alle eyecandy kan hebben :D

Link to comment
Delen op andere websites

2GB VRAM lijkt mij wel erg veel. De meeste huidige kaarten komen er maar net aan. Voor een kaart met 4GB VRAM zit je al in de hogere prijsklasse (> € 350). Denk sowieso dat veel VRAM alleen nuttig is als je op meerdere schermen en/of in 4K wilt spelen.

2gb vram is vrij normaal hoor als je een beetje een redelijke gpu heb.

Ik heb 2x 7970's en die hebben ps 3gb vram en dat zijn niet de niewste kaarten meer

Link to comment
Delen op andere websites

Afgelopen week heeft Rockstar nog uitdrukkelijk gezegd dat dat (nog) niet aan de orde is.

“GTAV will be coming to PC on January 27th. We have not announced any changes to this date at this time.”

Bewerkt: door Wybo76
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Minimum specifications:

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)

Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz

Memory: 4GB

Video Card: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)

Sound Card: 100% DirectX 10 compatible

HDD Space: 65GB

DVD Drive

Recommended specifications:

OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1

Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)

Memory: 8GB

Video Card: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB

Sound Card: 100% DirectX 10 compatible

HDD Space: 65GB

DVD Drive

Gekopieerd van info bij Bol.com.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus kan ik GTA V helaas niet draaien. Ik heb maar 3gb memory, Windows 7-32bitsversie en videokaart met te weinig geheugen.

Mischien een keer pc upgraden met nieuwe hardware en windows7-64bitsversie. Windows 8 vind ik niet prettig werken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...