Davedavy Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Geplaatst: 14 september 2014 (bewerkt) Parkitect Ontwikkelaar: Team ParkitectUitgever: Team Parkitect / Uiteindelijk SteamGenre: Simulator Platforms: PC (Mac etc later)Aantal spelers: 1 Prijs: Via Kickstarter 15 USDDatum van uitgave: Augustus 2015 Kickstarter link Parkitect is a business simulation game that charges you with the construction and management of theme parks! Bewerkt: 6 oktober 2015 door Visser23 Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Geplaatst: 14 september 2014 Is dat me even cool! Zeker eentje om als RollerCoaster Tycoon (en natuurlijk ook Theme Park World *kwijl kwijl*) in de gaten te houden! Reageren
Dexist Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Geplaatst: 14 september 2014 Leuk, geeft een beetje het RCT1 gevoel maar dan wat moderner! Even in de gaten houden dit Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Geplaatst: 14 september 2014 Lollige game, ik wist het niet dat, dat bestond. Reageren
Davedavy Geplaatst: 14 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2014 De trailer is natuurlijk nog een developer versie, de uiteindelijke versie zou er een stuk beter uit komen te zien Reageren
Davedavy Geplaatst: 15 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2014 Het project is al een aantal maanden terug 'gefunded', gaat er dus komen! De updates van het hele project zijn hier te volgen. Reageren
Dexist Geplaatst: 15 december 2014 Rapport Geplaatst: 15 december 2014 Kijk aan, dat is mooi nieuws! De interface ziet er echt uit als RCT1/2 Ik denk dat ik dit spel wel zal kopen. Bedankt voor deze update! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Geplaatst: 16 december 2014 Ziet er vet uit. Miss toch wel kopen! Er komen te veel leuke spellen uit voor mijn portemonnee Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 december 2014 Rapport Geplaatst: 16 december 2014 (bewerkt) Here's a couple more examples from the Devlog at Parkitect website. http://www.themeparkitect.com/ Swinging Ship Tweaking the coaster banking angle UI. Release date? The current plan is to get the game into alpha and onto Steam Greenlight/Early Access by August 2015. Platforms? PC, Mac and Linux! Starting with PC, then quickly onto the others, and maybe more. What can you do? Build and manage unique theme parks Design and build your own rollercoasters Hire staff and fulfill their needs so they keep the park maintained and operating smoothly Build an efficient transport infrastructure to ensure the shops in your park don't run out of stock Maintain the Illusion by hiding the "behind the scenes" parts of the park using scenery Upgrade the park with advanced systems and transit options Bron. Wat video's van hun YT kanaal: Bewerkt: 16 december 2014 door Ezra24rct3 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Geplaatst: 23 februari 2015 Vooral die UI staat me wel aan. Er lijkt veel dingen aan te passen. Weet iemand al wanneer die uitkomt? Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2015 Release staat nu op augustus/september 2015! Deze week maar even pre-orderen Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2015 15$. Omgerekend zo'n 12/13 euro. Ook beschikbaar (later) voor Mac. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 juli 2015 Rapport Geplaatst: 7 juli 2015 Leuk dat personeel en het logistieke deel van de winkels een grotere rol mee spelen, geeft zeker een nieuwe uitdaging aan het spel. Voor de rest is het gewoon Rollercoaster Tycoon 3. Reageren
Davedavy Geplaatst: 12 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2015 Wie nu Pre-Orderd via hun website of kickstarter krijgt vanaf begin september toegang tot de Alpha versie Mensen op Reddit die het al eens hebben mogen spelen zijn ontzettend enthousiast over hun eerste ervaringen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.