Davedavy Geplaatst: 4 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2015 Alweer bijna twee maanden verder, tijd vliegt. Zojuist de Pre-Alpha gekocht voor 15USD. Werkt zowel op Mac als WIndows. Reageren
Dexist Geplaatst: 26 januari 2016 Rapport Geplaatst: 26 januari 2016 Alweer bijna twee maanden verder, tijd vliegt. Zojuist de Pre-Alpha gekocht voor 15USD. Werkt zowel op Mac als WIndows. Hoe bevalt het? Gameplay ziet er wel nice uit, toch wel een retro feeling Reageren
Davedavy Geplaatst: 26 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2016 Eerlijk gezegd heb ik het twee keer gespeeld en nooit meer. Oké, het was een Alpha maar het was werkelijk dood en dood saai en de mogelijkheden waren erg beperkt. Vond er dus niks aan. Nu dus maar wachten op planet coaster. Reageren
Dexist Geplaatst: 26 januari 2016 Rapport Geplaatst: 26 januari 2016 Of RCT world . Maar hopen dan dat het nog wat uitgebreider wordt, we zullen zien. Als het wel zo 'klein' blijft is het de 15 usd niet waard denk ik. Reageren
Davedavy Geplaatst: 26 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2016 Nja eerlijk gezegd kijk ik eerder uit naar Planet Coaster. Dat wordt gemaakt door de makers van oa RCT1, 2 en 3. Terwijl RCT World nu al 3 teams gehad die allemaal faalde Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 januari 2016 Rapport Geplaatst: 29 januari 2016 Nja eerlijk gezegd kijk ik eerder uit naar Planet Coaster. Dat wordt gemaakt door de makers van oa RCT1, 2 en 3. Terwijl RCT World nu al 3 teams gehad die allemaal faalde Even aangepast. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 januari 2016 Rapport Geplaatst: 29 januari 2016 Hoop dat het logistieke deel wel een grotere rol gaat spelen in dit spel, nu lijkt het nog wel veel op een kopie van RCT3 met andere graphics. Reageren
Davedavy Geplaatst: 29 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2016 Logistiek stelde niets voor in de Beta. Enkel genoeg personeel hebben om de shops te bevoorraden voordat ze geen voorraad meer hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.