Jump to content

Apple


ERRWINS

Recommended Posts

Ik vind de 5S persoonlijk toch fijner in de hand liggen, voor mijn gevoel is het wat robuuster en steviger.

Dacht ik ook maar nu ik dit ding in de hand heb neem ik het helemaal terug :D In landscape mode browsen is een hele verbetering. Wel wennen aan het grotere toetsenbord.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    110

  • Davedavy

    71

  • Grand Theft Auto TOM

    69

  • MegaPilot

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

De 6 is in benchmarks niet veel beter dan de 5S hoor, dat is meteen ook de reden waarom Apple geen benchmarks 5S versus 6 in z'n presentatie stopte, maar wel een belachelijke vergelijking met de eerste iPhone. ;) Accuduur is wel veel beter dan de 5S.

(Tweakers.net ftw!)

Link to comment
Delen op andere websites

De 6 is in benchmarks niet veel beter dan de 5S hoor, dat is meteen ook de reden waarom Apple geen benchmarks 5S versus 6 in z'n presentatie stopte, maar wel een belachelijke vergelijking met de eerste iPhone. ;) Accuduur is wel veel beter dan de 5S.

(Tweakers.net ftw!)

Ehm, Apple heeft wel degelijk een vergelijking gedaan met de iPhone 5s. Min of meer, althans. De iPhone 6 (Plus) is 25% sneller en heeft 50% betere graphics. Daarnaast is de A8-chip maar liefst 50% energiezuiniger, als dat ook meetelt. Hierdoor blijven de prestaties langer gelijk. Normaal is het zo dat als je bijvoorbeeld een game speelt dat de prestatie ondertussen geleidelijk achteruit gaan. Maar de A8-chip is zo energiezuinig dat je langer van die goede prestaties kunt blijven genieten. In de grafiek die Apple tijdens de presentatie toonde en op de website heeft staan is bovendien al een beetje af te lezen wat het verschil is met de iPhone 5s.

21ec18m.jpg

Maar het verschil is inderdaad niet enorm. Wat wil je ook, als de iPhone 5s al ultrasnel is? :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je niet dat de telefoon wat sneller uit je hand glijdt of valt dat mee?

Dat idee had ik voorheen ook maar in de praktijk valt dit best mee. Mijn main problem is, is dat ik hele erge zweethanden heb altijd waardoor elke telefoon makkelijk eruit glijd :7 Nee, hij valt heus niet sneller uit je hand dan een iPhone 5(S). Van glijden lijkt me geen spraken. Maar hij is wel heel licht.

Conclusie? Geen idee. Ook geen idee hoe ik dit moet vergelijken :7

Accuduur is wel veel beter dan de 5S.

(Tweakers.net ftw!)

Merk wel wat verschil maar dat scheelt miss een uurtje op een gewone dag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, dus de iPhone 6 is helemaal niet stuk als 'ie een klein beetje is verbogen, hij is alleen door z'n rug gegaan. Over het algemeen gaat dat redelijk snel weer over, dus over een paar weken heeft niemand met een iPhone 6 nog iets te klagen. Dan zijn ze allemaal weer hersteld van hun geknakte rug.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ongeveer een druk uitoefenen van 50KG, wil je de iPhone 6 überhaupt willen/kunnen buigen :puh:

Dat betekent dus dat bij degene waarbij die gebogen is over de 130 kilo zijn en een Skinny jeans dragen.

Overigens na 3 dagen de iPhone 6 te hebben, de accu doet het nu volledig en het scheelt wel iets met de 5S. :D Scherm en het gewicht zijn twee huge pluspunten.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ongeveer een druk uitoefenen van 50KG, wil je de iPhone 6 überhaupt willen/kunnen buigen :puh:

Dat betekent dus dat bij degene waarbij die gebogen is over de 130 kilo zijn en een Skinny jeans dragen.

Een rollade inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...