Jump to content

Apple


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    110

  • Davedavy

    71

  • Grand Theft Auto TOM

    69

  • MegaPilot

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je het niet erg vind, heb ik liever een Banaan .

Gelukkig ben ik geen moderator, had ik je direct van het forum verbannen.

Overigens @ een paar pagina's terug, de 5s vergelijken met de 6 met een app als Facebook is niet echt een vergelijking, al helemaal niet omdat Facebook nog niet geüpdatet is voor de schermen van de 6 en de 6 plus.

Qua design vond ik de 6 eerst ook iets minder, maar kan nu die ronde afwerkingen en vooral het scherm dat meegaat in de ronding wel waarderen, doet me denken aan de eerste iPhone qua design. Grappig dat de 5(s) meteen zo ouderwets, klein en dik aanvoelt na het 2 weken gebruiken van de iPhone 6.

Moet wel zeggen dat ik af en toe twijfel aan een 6 plus, toch een stuk meer vernieuwing (lees: groter scherm) wat je verplicht om de iPhone op een andere en nieuwe manier te gaan gebruiken, de 6 voelt al snel aan alsof je hem al jaren hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, hebben ze nu pas NFC? Ik vind dat mensen met een Apple arrogantie hebben. "Oh ik heb een Apple waarvoor ik veel te heb betaald. Even mijn iPhone pakken hoor." Maarja Apple lijkt veel beter te zijn nu hij veel in het nieuws is. De galaxy alpha, hoor je daar wat van terwijl het een vergelijkbare telefoon is? Nee. Dat komt omdat die soorten telefoons al veel verder zijn met de technologie, terwijl als er een nieuwe Apple uitkomt het wereldnieuws is, terwijl deze veel te duur zijn en achterlopen op de technologie van nu. Heb jij ooit iemand horen zeggen "Ik zal mijn telefoon even pakken"? Nee, de nadruk moet per se worden gelegd op "Ik zal mijn iPhone even pakken."

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Goh, hebben ze nu pas NFC? Ik vind dat mensen met een Apple arrogantie hebben. "Oh ik heb een Apple waarvoor ik veel te heb betaald. Even mijn iPhone pakken hoor." Maarja Apple lijkt veel beter te zijn nu hij veel in het nieuws is. De galaxy alpha, hoor je daar wat van terwijl het een vergelijkbare telefoon is? Nee. Dat komt omdat die soorten telefoons al veel verder zijn met de technologie, terwijl als er een nieuwe Apple uitkomt het wereldnieuws is, terwijl deze veel te duur zijn en achterlopen op de technologie van nu. Heb jij ooit iemand horen zeggen "Ik zal mijn telefoon even pakken"? Nee, de nadruk moet per se worden gelegd op "Ik zal mijn iPhone even pakken."

Ga lekker ergens anders zeiken, azijnpisser. Dit is niet het Apple VS Android topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, hebben ze nu pas NFC? Ik vind dat mensen met een Apple arrogantie hebben. "Oh ik heb een Apple waarvoor ik veel te heb betaald. Even mijn iPhone pakken hoor." Maarja Apple lijkt veel beter te zijn nu hij veel in het nieuws is. De galaxy alpha, hoor je daar wat van terwijl het een vergelijkbare telefoon is? Nee. Dat komt omdat die soorten telefoons al veel verder zijn met de technologie, terwijl als er een nieuwe Apple uitkomt het wereldnieuws is, terwijl deze veel te duur zijn en achterlopen op de technologie van nu. Heb jij ooit iemand horen zeggen "Ik zal mijn telefoon even pakken"? Nee, de nadruk moet per se worden gelegd op "Ik zal mijn iPhone even pakken."

Is dit serieus? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Goh, hebben ze nu pas NFC? Ik vind dat mensen met een Apple arrogantie hebben. "Oh ik heb een Apple waarvoor ik veel te heb betaald. Even mijn iPhone pakken hoor." Maarja Apple lijkt veel beter te zijn nu hij veel in het nieuws is. De galaxy alpha, hoor je daar wat van terwijl het een vergelijkbare telefoon is? Nee. Dat komt omdat die soorten telefoons al veel verder zijn met de technologie, terwijl als er een nieuwe Apple uitkomt het wereldnieuws is, terwijl deze veel te duur zijn en achterlopen op de technologie van nu. Heb jij ooit iemand horen zeggen "Ik zal mijn telefoon even pakken"? Nee, de nadruk moet per se worden gelegd op "Ik zal mijn iPhone even pakken."

Het is goed om een mening te hebben, maar als je zelf al zegt 'dat mensen met een Apple arrogantie hebben' verwijs je toch eerder naar jezelf in mijn ogen. Kan het niet zijn dat bepaalde mensen een iPhone beter vinden op de fronten waar de gemiddelde Android-telefoon juist op achterloopt? Iedere telefoon heeft zijn voor- en nadelen, dat hoort zo. Maar nu doe jij net alsof het hebben van een iPhone slecht is en dit bij alle andere telefoons niet zo het geval is. Da's ook een beetje raar, niet? :puh:

Nee ik ga geen Apple Event kijken, omdat het mij niet zozeer boeit.

En trouwens de iwatch is duur en de iphone 6 peperduur.

Het kost wat, maar om het (peper)duur te noemen? Ik betaal liever wat meer zodat ik er ook waar voor krijg en hem langer kan blijven gebruiken dan dat ik een plastic ding neem die binnen een jaar alweer zijn ondersteuning verliest. En de eerste die begint over dat de hardware van de iPhone bagger is mag het toestel van mij eerst even uitproberen. De praktijk is nog altijd veel beter dan met de gemiddelde Android-telefoon. Hardware en software optimalisatie it is. Daarom heb ik dus veel liever een iPhone. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, maar mensen doen alsof Apple over-the-top is, terwijl dat in mijn ogen zeker niet het geval is. Het enige wat ik mooi vind aan aan iPhone is de behuizing. Ik denk dat als bijv. Samsung al die bijgeleverde troep eraf haalt die toch nooit iemand gebruikt, het best wel snellere telefoon kan zijn dan een iPhone.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, maar mensen doen alsof Apple over-the-top is, terwijl dat in mijn ogen zeker niet het geval is. Het enige wat ik mooi vind aan aan iPhone is de behuizing. Ik denk dat als bijv. Samsung al die bijgeleverde troep eraf haalt die toch nooit iemand gebruikt, het best wel snellere telefoon kan zijn dan een iPhone.

Als ik zo je reacties lees, ben je helemaal anti-Apple. Dat mag je natuurlijk zijn maar dan verwacht ik ook een goede onderbouwing van je mening en niet alles over één kam scheren en maar wat in het wilde weg roepen.

Je geeft al aan dat je al die bij geleverde 'troep' van Samsung er af moet gooien. Dat is juist het probleem van Android/Samsung. Apple heeft natuurlijk ook wel van dit soort apps maar lang niet zoveel en daarnaast heeft Apple minder krachtige processoren dan sommige Android toestellen maar zijn ze toch sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus ik ga dan maar een 8 topics maken met als namen Samsung, Huawei, Nokia, LG, Blackberry, HTC, Sony en Motorola.

Je hebt zo te zien toch al niets beters te doen. En mocht je dat wel hebben, dan zijn al die merken al samengevoegd in het door mij reeds gedeelde topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...