Jump to content

Apple


ERRWINS

Recommended Posts

Ik kan wel bijna zeker zeggen dat de helft van zon telefoon naar marketing gaat (of die dikke vette bankrekening van hun).

En ik zou dan als ik jouw was nogmaals de post lezen. Bountyskull zei dat de iPhone 5(S) goedkoper waren bij de release dan de iPhone 6 nu is. Hij heeft het helemaal niet over waar het geld naar toe gaat.

--

Wat anders, weet iemand of er al een iPhone 6 update voor Whatsapp staat gepland? Word namelijk wel eens tijd.

Nja hij heeft het ook wel over waar dat geld heen gaat, maar dat noemt die als reden doordat de iPhone volgens hem nu duurder zou zijn. Aangezien dat niet zo is, is zijn hele argument direct ontkrachtigd.

Er is al een tijdje de whatsapp beta beschikbaar voor developers (je kan hem zo downloaden maar dan moet je hem signen via xcode of een ander account, hiervoor is een developer acc benodigd) dus ik denk niet dat het nog heel lang zal duren. Iig dat hoop ik niet, aangezien ik 60% van de tijd whatsapp gebruik haalt het nogal de voordelen van een groter scherm weg.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    110

  • Davedavy

    71

  • Grand Theft Auto TOM

    69

  • MegaPilot

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kan wel bijna zeker zeggen dat de helft van zon telefoon naar marketing gaat (of die dikke vette bankrekening van hun).

En ik zou dan als ik jouw was nogmaals de post lezen. Bountyskull zei dat de iPhone 5(S) goedkoper waren bij de release dan de iPhone 6 nu is. Hij heeft het helemaal niet over waar het geld naar toe gaat.

--

Wat anders, weet iemand of er al een iPhone 6 update voor Whatsapp staat gepland? Word namelijk wel eens tijd.

Nja hij heeft het ook wel over waar dat geld heen gaat, maar dat noemt die als reden doordat de iPhone volgens hem nu duurder zou zijn. Aangezien dat niet zo is, is zijn hele argument direct ontkrachtigd.

Er is al een tijdje de whatsapp beta beschikbaar voor developers (je kan hem zo downloaden maar dan moet je hem signen via xcode of een ander account, hiervoor is een developer acc benodigd) dus ik denk niet dat het nog heel lang zal duren. Iig dat hoop ik niet, aangezien ik 60% van de tijd whatsapp gebruik haalt het nogal de voordelen van een groter scherm weg.

Agree.

Ik gebruik WhatsApp ook heel vaak en zo fijn vind ik het nou bepaald niet werken op de iPhone 6. Maar ik betwijfel of er snel een update uitgerold gaat worden, want vorig jaar kostte het hen tot december om de app een grafische makeover te geven, vanwege iOS 7 toen. Misschien dat het deze keer wat beter gaat, maar dat zien we dan nog wel. Ik hoop in ieder geval snel op de hoognodige update. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan wel bijna zeker zeggen dat de helft van zon telefoon naar marketing gaat (of die dikke vette bankrekening van hun).

En ik zou dan als ik jouw was nogmaals de post lezen. Bountyskull zei dat de iPhone 5(S) goedkoper waren bij de release dan de iPhone 6 nu is. Hij heeft het helemaal niet over waar het geld naar toe gaat.

--

Wat anders, weet iemand of er al een iPhone 6 update voor Whatsapp staat gepland? Word namelijk wel eens tijd.

Nja hij heeft het ook wel over waar dat geld heen gaat, maar dat noemt die als reden doordat de iPhone volgens hem nu duurder zou zijn. Aangezien dat niet zo is, is zijn hele argument direct ontkrachtigd.

Er is al een tijdje de whatsapp beta beschikbaar voor developers (je kan hem zo downloaden maar dan moet je hem signen via xcode of een ander account, hiervoor is een developer acc benodigd) dus ik denk niet dat het nog heel lang zal duren. Iig dat hoop ik niet, aangezien ik 60% van de tijd whatsapp gebruik haalt het nogal de voordelen van een groter scherm weg.

Agree.

Ik gebruik WhatsApp ook heel vaak en zo fijn vind ik het nou bepaald niet werken op de iPhone 6. Maar ik betwijfel of er snel een update uitgerold gaat worden, want vorig jaar kostte het hen tot december om de app een grafische makeover te geven, vanwege iOS 7 toen. Misschien dat het deze keer wat beter gaat, maar dat zien we dan nog wel. Ik hoop in ieder geval snel op de hoognodige update. :puh:

Niet te vergeten hoelang het duurde tot whatsapp geupdate werd toen de iPhone 5 uitkwam.. maar goed, hopelijk heeft het enig voordeel dat ze nu door Facebook zijn overgenomen.. we duimen maar haha

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las zojuist op FOK! dat de Whatsapp update nog maar enkele dagen op zich zou laten wachten aangezien de update nu in de laatste reviewfase zou zitten.

Nou is FOK niet bepaald de beste bron, kan ik het wel geloven aangezien de beta er al geruime tijd is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou is FOK niet bepaald de beste bron

Ja daar moet ik je gelijk in geven :7 Maar er ligt dus een update klaar, enkel Apple moet hem nog goedkeuren.

Wat overigens het opnemen van gesprekken voor nut heeft in een app zoals Whatsapp is mij een raadsel, het in app VoIP bellen kan ik nog inkomen maar het opnemen van gesprekken? :N

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ja daar moet ik je gelijk in geven :7 Maar er ligt dus een update klaar, enkel Apple moet hem nog goedkeuren.

Wat overigens het opnemen van gesprekken voor nut heeft in een app zoals Whatsapp is mij een raadsel, het in app VoIP bellen kan ik nog inkomen maar het opnemen van gesprekken? :N

Daar gaan ze problemen mee krijgen vrees ik, volgens de Nederlandse wet moet je aangeven dat je een telefoongesprek opneemt.

Dat is ook de reden dat Apple zover ik weet geen apps heeft om gesprekken op te nemen, maar zeker weten doe ik dit niet.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Facebook update voor de iPhone 6 (plus) is uit. Nu nog even wachten op de whatsapp update.

Wat je iig tot die tijd kan gebruiken is gaan naar instellingen > Beeldscherm en helderheid > tekstgrootte en deze op de kleinst mogelijke te zetten. Whatsapp ondersteunt namelijk dynamische tekst en zo lijkt whatsapp in ieder geval een stuk meer iphone 6 proof dan met de grotere tekst.

Link to comment
Delen op andere websites

Facebook update voor de iPhone 6 (plus) is uit. Nu nog even wachten op de whatsapp update.

Wat je iig tot die tijd kan gebruiken is gaan naar instellingen > Beeldscherm en helderheid > tekstgrootte en deze op de kleinst mogelijke te zetten. Whatsapp ondersteunt namelijk dynamische tekst en zo lijkt whatsapp in ieder geval een stuk meer iphone 6 proof dan met de grotere tekst.

Ook YouTube en Skype zijn aangepast voor de iPhone 6 (Plus). :) Bij de YouTube-update zag ik dit niet in de changelog staan, maar bij het openen van de app viel me gelijk op dat alles er een stuk mooier uitziet ineens en de grote schermen worden nu ook daadwerkelijk extra benut voor het weergeven van meer content.

292lixv.jpg

eq86dz.jpg

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ziet er wel heel anders uit, vooral de platte icoontjes. Wordt wennen zeker? :)

Zit er ondertussen al een maandje op. Is niet veel verschil, de iconen zien er anders uit maar de werking is hetzelfde. Enkele features icm met iOS 8 zoals Handoff en Airdrop tussen Mac en OSX zijn wel weer handig.

Voor de rest.. Stja, Spotlight gebruik is al nauwelijks en iCloud drive valt me zwaar tegen aangezien ik opgeslagen bestanden niet zo goed terug kan zien op iDevices zoals dat wel kan met Google Drive. Voor de rest zou het (vind ik althans) stukken beter als Apple ontwikkelaars wat meer ruimte geeft. Zoals het instant beantwoorden via widgets in iOS 8 en handoff open stellen voor ontwikkelaars zodat je bijvoorbeeld snel FB berichten of WhatsApp berichten kunt beantwoorden.

Echter zitten er ook nadelen, zo vind ik het verschrikkelijk dat mijn veel bezochte pagina's automatisch worden weergegeven op mijn iDevices en MacBook. Nee, ik heb niets te verbergen maar ik zou wel graag zelf kiezen wat Safari weer moet geven. En zoals we gewend zijn van Apple is veel Apple to Apple gericht, dus als ik een mail wil versturen met een mail drive bijlage dan moet diegene ook een Apple device hebben. Naast dat heeft Handoff ook nog wat kuren. Maarja, het blijft een Beta zeggen ze. Een beta waarvan 3 dagen terug de laatste versie is vrijgegeven en vandaag al de officiële versie van uitkomt.

Het zal me benieuwen.

Overigens een goede zaak dat Apple zijn nieuwe OS's gratis uitgeeft aan zijn gebruikers. Had voorheen het idee dat je voor elke nieuwe versie zou moeten betalen net zoals bij Windows.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...