Jump to content

Apple


ERRWINS

Recommended Posts

Vergeet niet dat je alleen een sms (of melding zoals in de spoiler hieronder) krijgt als je bijvoorbeeld in wilt loggen op iCloud en bepaalde andere zaken. Daarover wordt ook uitleg gegeven op de pagina van twee-staps-verificatie. Het is in ieder geval niet zo dat je een bevestiging krijgt ofzo. Althans, zo ging dat bij mij ook niet. :puh:

(geen zorgen, ik heb de code al gebruikt, hoor)

Maarrrr.. om het te activeren moet ik een SMS krijgen, en ik krijg die nog steeds niet :@

Da's ook vreemd, want ik heb dat nooit gehad toen ik twee-staps-verificatie wilde activeren. Kon het gewoon direct gebruiken. Moest wel wat de beveiligingsvragen beantwoorden, maar ik heb toen geen sms gehad ofzo.

Maar heb je al geprobeerd een nieuwe te laten sturen? Want bij dit soort zaken krijg je die optie vaak wel. Heb ook al een paar keer gehad dat ik een tweede melding moest laten sturen met twee-staps-verificatie, omdat de eerste niet binnenkwam. Mocht je dat al geprobeerd hebben, dan denk ik dat je simpelweg even moet wachten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    110

  • Davedavy

    71

  • Grand Theft Auto TOM

    69

  • MegaPilot

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb ook al een paar keer gehad dat ik een tweede melding moest laten sturen met twee-staps-verificatie, omdat de eerste niet binnenkwam. Mocht je dat al geprobeerd hebben, dan denk ik dat je simpelweg even moet wachten. :puh:

Heb jij toevallig KPN of een providers die van het KPN netwerk gebruik maakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je je nummer wel met de juiste landcode erbij ingezonden? Voor België start je gsmnummer dan niet met 04 maar met +32 4 bijvoorbeeld.

Ja dat doet die automatisch. Maar met name T-Mobile en Vodafone klanten hebben problemen met de SMS ontvangen, op Tweakers staan tientallen gelijke klachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft Simpel, vorige pagina zie het je ook op de screens.

Inderdaad.

En Simpel zit op het netwerk van T-Mobile, even voor de duidelijkheid.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Op welke update wacht je dan?

Persoonlijk wacht ik op de optie die je ook bij iMessage/SMS hebt. Even de melding naar beneden halen en dan direct antwoorden, zonder dat je de app hoeft te openen.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Op welke update wacht je dan?

Persoonlijk wacht ik op de optie die je ook bij iMessage/SMS hebt. Even de melding naar beneden halen en dan direct antwoorden, zonder dat je de app hoeft te openen.

De scale update! ;)

Edit, overmorgen ben ik gewoon een maand aan het wachten.. :<

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Op welke update wacht je dan?

Persoonlijk wacht ik op de optie die je ook bij iMessage/SMS hebt. Even de melding naar beneden halen en dan direct antwoorden, zonder dat je de app hoeft te openen.

De scale update! ;)

Edit, overmorgen ben ik gewoon een maand aan het wachten.. :<

Ik wachtt al sinds 19 september ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de mijne bij Typhone besteld (los, zonder abonnement dus), de dag vóór de officiële release. Wat dat betreft had ik het geluk dat zij samenwerken met mijn blog en ze dus geen moeite hadden om even met me te delen hoeveel exemplaren ze nog beschikbaar hadden. Had in eerste instantie bij Dixons besteld, maar dat doe ik dus nooit meer. Ze beloven van alles, maar vrijwel niets daarvan wordt werkelijkheid... :puh:

---

WhatsApp mag van mij trouwens inderdaad ook eens opschieten. Ondertussen zijn een enorm aantal applicaties aan geschaald naar het juiste formaat, terwijl zij maar zitten te lapzwanzen daar. Ik mag hopen dat ze niet denken dat ze niks hoeven te doen, nu ze bakken vol geld van Facebook hebben. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...