Jump to content

Apple


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    110

  • Davedavy

    71

  • Grand Theft Auto TOM

    69

  • MegaPilot

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat ze hun naaktfoto s wel te verbergen hadden :7

Dan zet je die toch niet op de Cloud? Online is nooit te vertrouwen. Zet gewoon geen naaktfoto's op je telefoon/cloud. Heb je ook geen zorgen meer dat het ongevraagd op internet komt te staan. Als je dan iCloud gebruikt, zorg dan voor een wachtwoord zoals bijv. Kim_kard124%0#43. Bijna niemand die dat zal raden dan bijv. Kim_kard1981.
Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal mee eens, online is altijd wel te hacken. als je t niet online zet is t haast niet te hackrn

USB is ook te kraken, je moet wel wat meer doen om de pc te hacken. Dingen na kijken en IP adres enzo moet je hebben, dan kan je kijken welke apparaten er zijn/ waren aangesloten. Doe gewoon niet aan naaktfoto's. Ben je overal vanaf :engel:
Link to comment
Delen op andere websites

Heel klein beetje maar.

Ter informatie: iCoulds van de beroemdheden zijn nooit echt 'gehackt'. Ze hadden gewoon een heel zwak wachtwoord ingesteld dus na een avondje gokken, kwam The Fappening online.

Dat de hackers duizenden paswoorden konden insturen is natuurlijk geen flaw van Apple.

Ach kom zeg. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Heel klein beetje maar.

Ter informatie: iCoulds van de beroemdheden zijn nooit echt 'gehackt'. Ze hadden gewoon een heel zwak wachtwoord ingesteld dus na een avondje gokken, kwam The Fappening online.

Dat de hackers duizenden paswoorden konden insturen is natuurlijk geen flaw van Apple.

Ach kom zeg. :7

Om er verder op in te gaan, echt gehackt is het niet, maar meer gecrackt.

Maar idd, het is vreemd dat ze een programma kunnen draaien en veel combinaties achter elkaar kunnen versturen om zo bij iemand in te loggen.

Van de andere kant gezien, je weet nu wel dat de servers van Apple het behoorlijk doen, online blijven met zoveel aanvragen :clown:

Maar je zou verwachten dat na 5 pogingen je een kwartier moet wachten of iets, net zoals je niet achter elkaar op forums kunt zoeken, om bandbreedte verbruik wat lager te houden.

Maar de uiteindelijke verantwoording ligt toch echt bij jezelf, en niet bij Apple, al is het wel zo fijn als je weet dat het goed beveiligd is.

Vroegâh met filmrolletjes kon je ook niet vermijden dat de fotograaf je naaktfoto's zag, mogelijk kopieerde, maar niet verspreidde want dat kost klanten uiteraard.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Staat er ook niet in de disclaimer van iCloud dat ze mogen doen wat ze willen met die foto's? (bij facebook is dat wel zo)

Bij iCloud is dat niet zo. En dit is ook meermaals herhaald door Apple. Op hun website is op een Privacy-pagina het volgende te lezen:

Our business model is very straightforward: We sell great products. We don’t build a profile based on your email content or web browsing habits to sell to advertisers. We don’t “monetize” the information you store on your iPhone or in iCloud. And we don’t read your email or your messages to get information to market to you. Our software and services are designed to make our devices better. Plain and simple.

Kort in het Nederlands gezegd: Apple zal nooit jouw persoonlijke gegevens en content op je iPhone of in iCloud lezen of verkopen aan anderen. Punt uit.

Sowieso is Facebook's privacybeleid echt te belachelijk voor woorden. Ik snap nog altijd niet hoe zij niet kunnen zijn vervolgd hiervoor. Er zijn wel rechtszaken geweest hierom, maar een groot bedrijf als Facebook krijg je echt niet klein. Google doet het overigens ook niet veel beter: meerdere websites haalden naar voren dat Apple met hun statement over hun idee van privacy eigenlijk Google aanvalt. Mashable bijvoorbeeld: Tim Cook Takes a Couple of Shots at Google on Privacy. Gelukkig heeft ieder bedrijf kuren, ook Apple. Zelfs op het gebied van privacy, alleen zijn ze veel strenger wat dat betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

Staat er ook niet in de disclaimer van iCloud dat ze mogen doen wat ze willen met die foto's? (bij facebook is dat wel zo)

Bij iCloud is dat niet zo. En dit is ook meermaals herhaald door Apple. Op hun website is op een Privacy-pagina het volgende te lezen:

Our business model is very straightforward: We sell great products. We don’t build a profile based on your email content or web browsing habits to sell to advertisers. We don’t “monetize” the information you store on your iPhone or in iCloud. And we don’t read your email or your messages to get information to market to you. Our software and services are designed to make our devices better. Plain and simple.

Kort in het Nederlands gezegd: Apple zal nooit jouw persoonlijke gegevens en content op je iPhone of in iCloud lezen of verkopen aan anderen. Punt uit.

Dan ben je toch wel écht iets te goedgelovig. Dacht je echt dat een bedrijf als Apple niets met je gegevens deed? Wat zou je überhaupt willen beginnen tegen een enorm bedrijf als Apple, mocht je erachter komen dat ze met je gegevens rommelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze iets met de gegevens doen, kunnen ze sluiten. Volgens mij wilt Tim Cook(of hoe die ook mag heten) dat niet op z'n geweten hebben...

Tim cock*. Oh, dan is de beveiliging bij iCloud vele malen beter dan vergelijkbare cloyd-diesnten.
Link to comment
Delen op andere websites

Staat er ook niet in de disclaimer van iCloud dat ze mogen doen wat ze willen met die foto's? (bij facebook is dat wel zo)

Bij iCloud is dat niet zo. En dit is ook meermaals herhaald door Apple. Op hun website is op een Privacy-pagina het volgende te lezen:

Our business model is very straightforward: We sell great products. We don’t build a profile based on your email content or web browsing habits to sell to advertisers. We don’t “monetize” the information you store on your iPhone or in iCloud. And we don’t read your email or your messages to get information to market to you. Our software and services are designed to make our devices better. Plain and simple.

Kort in het Nederlands gezegd: Apple zal nooit jouw persoonlijke gegevens en content op je iPhone of in iCloud lezen of verkopen aan anderen. Punt uit.

Dan ben je toch wel écht iets te goedgelovig. Dacht je echt dat een bedrijf als Apple niets met je gegevens deed? Wat zou je überhaupt willen beginnen tegen een enorm bedrijf als Apple, mocht je erachter komen dat ze met je gegevens rommelen?

Weet je wat het 'm is? Mij zou het niet uitmaken, of een bedrijf nou wel of geen data van mij steelt. Ik heb immers toch niets te verbergen. Dus ik zit niet met dat dilemma. Natuurlijk kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die wel bang zijn voor diefstal van hun persoonlijke gegevens, maar als je er een beetje rekening mee houdt wat je allemaal op het internet zet zie ik daar niet echt een reden voor.

Ik ben trouwens helemaal niet goedgelovig, maar ik ken Apple. Ze blijven vasthouden aan hun visie om respectvol om te gaan met de gegevens van hun klanten. Als dat niet het geval is, dan vind ik dat ze dat wel heel goed weten te verbergen. Facebook en Google stelen en verkopen je gegevens waar je gewoon bij bent, lijkt me niet erg netjes toch? :puh:

Als ze iets met de gegevens doen, kunnen ze sluiten. Volgens mij wilt Tim Cook(of hoe die ook mag heten) dat niet op z'n geweten hebben...

Tim cock*. Oh, dan is de beveiliging bij iCloud vele malen beter dan vergelijkbare cloyd-diesnten.

Is ook. Nogmaals wil ik daaraan toevoegen dat ook iCloud zijn kuren heeft (en dit is géén verwijzing naar wat door sommigen de iCloud-hack wordt genoemd), maar Apple houdt haar diensten (App Store, iTunes Store, iCloud Photos, iCloud Drive enz. enz.) een stuk beter in de gaten. Ze hebben voor al deze services een team van mensen die 'een oogje in het zeil houden'. Ieder bedrijf heeft zoiets natuurlijk, maar voor Apple is dataprivacy nog altijd een zeer belangrijk iets.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...