Jump to content

Apple


ERRWINS

Recommended Posts

Klopt, daarom kan je denk ik ook bijna niks wijzigen bij het iOS platform. Allemaal eigen service en ze zijn niet afhankelijk van anderen. Ik moet toegeven, daar is Apple wel ver op vooruit, beveiliging.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    110

  • Davedavy

    71

  • Grand Theft Auto TOM

    69

  • MegaPilot

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klopt, daarom kan je denk ik ook bijna niks wijzigen bij het iOS platform. Allemaal eigen service en ze zijn niet afhankelijk van anderen. Ik moet toegeven, daar is Apple wel ver op vooruit, beveiliging.

iOS 8 biedt wel weer extra 'openheid' dankzij extensies (samenwerking tussen apps) en bijvoorbeeld dat Touch ID kan worden gebruikt met andere apps, maar zoals je wel kunt verwachten van Apple blijven deze apps nog altijd in een sandbox omgeving. Dus dat iOS opener is geworden gaat gelukkig niet ten koste van de beveiliging. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, daarom kan je denk ik ook bijna niks wijzigen bij het iOS platform. Allemaal eigen service en ze zijn niet afhankelijk van anderen. Ik moet toegeven, daar is Apple wel ver op vooruit, beveiliging.

iOS 8 biedt wel weer extra 'openheid' dankzij extensies (samenwerking tussen apps) en bijvoorbeeld dat Touch ID kan worden gebruikt met andere apps, maar zoals je wel kunt verwachten van Apple blijven deze apps nog altijd in een sandbox omgeving. Dus dat iOS opener is geworden gaat gelukkig niet ten koste van de beveiliging. :)

Daar kan android nog héél wat van leren. :')
Link to comment
Delen op andere websites

Daar kan android nog héél wat van leren. :')

Kan er nu eens gestopt worden met dat nodeloos gebash op Android? Ik zit al aan m'n 4de Android-apparaat en heb nog geen bal gemerkt van lakse beveiliging, ik ben natuurlijk niet zo'n idioot die APK's gaat installeren van onbetrouwbare bronnen.

Android is nog altijd vele malen opener dan iOS en dat heeft zijn voor- en nadelen. Deal with it. Sandbox is overigens allang bekend bij Android, just saying.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar kan android nog héél wat van leren. :')

Kan er nu eens gestopt worden met dat nodeloos gebash op Android?

En andersom ;)

--

Overigens, Apple slaat mijn CC gegevens op, waarom twijfel je dan nog om het aan te zetten? Je hoeft het bijna nooit te gebruiken, enkel bij inloggen op iCloud.com en op je Apple ID pagina.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben trouwens helemaal niet goedgelovig, maar ik ken Apple. Ze blijven vasthouden aan hun visie om respectvol om te gaan met de gegevens van hun klanten. Als dat niet het geval is, dan vind ik dat ze dat wel heel goed weten te verbergen. Facebook en Google stelen en verkopen je gegevens waar je gewoon bij bent, lijkt me niet erg netjes toch? :puh:

Ik ben het met Henk eens dat je té goedgelovig bent wanneer je er automatisch vanuit gaat dat Apple niets van je zal gaan delen. En om te zeggen dat je Apple kent, vind ik een beetje bizar want wanneer ken je werelds beste bedrijf? Dat kun je pas zeggen wanneer je aan de directietafel hebt gezeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben trouwens helemaal niet goedgelovig, maar ik ken Apple. Ze blijven vasthouden aan hun visie om respectvol om te gaan met de gegevens van hun klanten. Als dat niet het geval is, dan vind ik dat ze dat wel heel goed weten te verbergen. Facebook en Google stelen en verkopen je gegevens waar je gewoon bij bent, lijkt me niet erg netjes toch? :puh:

Ik ben het met Henk eens dat je té goedgelovig bent wanneer je er automatisch vanuit gaat dat Apple niets van je zal gaan delen. En om te zeggen dat je Apple kent, vind ik een beetje bizar want wanneer ken je werelds beste bedrijf? Dat kun je pas zeggen wanneer je aan de directietafel hebt gezeten.

Redelijk mee eens met deze post. Je bent écht te goedgelovig, als je denkt dat Apple een of andere liefdadigheidsinstelling is. En nee, ik ben geen 'Fandroid', voordat je Android er weer bij gaat halen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben trouwens helemaal niet goedgelovig, maar ik ken Apple. Ze blijven vasthouden aan hun visie om respectvol om te gaan met de gegevens van hun klanten. Als dat niet het geval is, dan vind ik dat ze dat wel heel goed weten te verbergen. Facebook en Google stelen en verkopen je gegevens waar je gewoon bij bent, lijkt me niet erg netjes toch? :puh:

Ik ben het met Henk eens dat je té goedgelovig bent wanneer je er automatisch vanuit gaat dat Apple niets van je zal gaan delen. En om te zeggen dat je Apple kent, vind ik een beetje bizar want wanneer ken je werelds beste bedrijf? Dat kun je pas zeggen wanneer je aan de directietafel hebt gezeten.

Redelijk mee eens met deze post. Je bent écht te goedgelovig, als je denkt dat Apple een of andere liefdadigheidsinstelling is. En nee, ik ben geen 'Fandroid', voordat je Android er weer bij gaat halen :7

Jullie doen net of Apple je kleine neefje is, feit is dat Apple een bom van een bedrijf is, als ze er achter komen dat ze niet goed met privégegevens etc omgaan, dan zouden ze flink in de problemen komen. Heeft niks met goedgelovig of niet te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar kan android nog héél wat van leren. :')

Kan er nu eens gestopt worden met dat nodeloos gebash op Android?

En andersom ;)

--

Overigens, Apple slaat mijn CC gegevens op, waarom twijfel je dan nog om het aan te zetten? Je hoeft het bijna nooit te gebruiken, enkel bij inloggen op iCloud.com en op je Apple ID pagina.

Daar kan android nog héél wat van leren. :')

Kan er nu eens gestopt worden met dat nodeloos gebash op Android?

En andersom ;)

--

Overigens, Apple slaat mijn CC gegevens op, waarom twijfel je dan nog om het aan te zetten? Je hoeft het bijna nooit te gebruiken, enkel bij inloggen op iCloud.com en op je Apple ID pagina.

Bashen is prima, als je dat met gegronde argumentatie en eventueel bronnen kunt doen, maar dat blijkt nogal moeiilijk te zijn op dit forum, noch doen admins er veel aan om beargumenteerde reacties te motiveren.

Link to comment
Delen op andere websites

Bashen is prima, als je dat met gegronde argumentatie en eventueel bronnen kunt doen, maar dat blijkt nogal moeiilijk te zijn op dit forum, noch doen admins er veel aan om beargumenteerde reacties te motiveren.

Ja maar daar is het Android vs iOS topic voor. Hier houden ze er van alles gescheiden te houden, dus waarom Android hier ten sprake komt is mij een raadsel.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag met de iPhone van m'n maat naar Amsterdam geweest. Hij had een iPhone gekocht op marktplaats en achteraf bleek de schermrotatie niet meer te doen. Wat bleek? De gyroscoop was defect. Zo netjes als de service van Apple is, heeft hij een splinternieuwe telefoon meegekregen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Op welke update wacht je dan?

Persoonlijk wacht ik op de optie die je ook bij iMessage/SMS hebt. Even de melding naar beneden halen en dan direct antwoorden, zonder dat je de app hoeft te openen.

De scale update! ;)

Edit, overmorgen ben ik gewoon een maand aan het wachten.. :<

Ik wachtt al sinds 19 september ;)

Ook (nog altijd) aan het wachten?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...