Jump to content

Apple


ERRWINS

Recommended Posts

Al dat iPhone en AppleWatch gedoe kan mij figuurlijk aan m'n reet roesten :7

Ik zal in ieder geval niet over gaan stappen naar Apple. Leuk dat je zo'n horloge hebt, maar zoveel anders dan een smartphone is het nou ook weer niet. Eigenlijk is het gewoon een smartphone op horloge-formaat, zonder de belfunctie misschien, al zal dat wel gekoppeld zijn met je iPhone, waardoor je toch zowat via de horloge kunt bellen.

Geef mij maar gewoon Windows Phone. Simpel en overzichtelijk.

Heb je het filmpje van de Apple Watch al gekeken want wat jij hier beschrijft is niet de Apple Watch.

Nee, en ik ga hem ook niet bekijken. Ik kan m'n tijd wel in betere dingen stoppen :puh:

Dan kun je ook niet over het product oordelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    110

  • Davedavy

    71

  • Grand Theft Auto TOM

    69

  • MegaPilot

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dan kun je ook niet over het product oordelen.

Misschien heeft hij er elders wel iets over gelezen? Als je alleen de filmpjes van Apple zelf bekijkt, kun je er net zo goed geen goed oordeel over geven.

Ik hoef al die rotzooi ook niet. Leuk voor de mensen die het handig vinden, maar ik zie er voor zover nog geen enkel voordeel in voor mijzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet lachen om bepaalde reacties hier. schater.gif

Optische beeldstabilisatie:

Hebben niet echt veel telefoons, maar bijzonder is het niet, genoeg Nokia´s die momenteel in omloop zijn hebben het.

Mooie toevoeging, maar geen ¨Super Sharp And Bright, Never seen before¨ haksaflats toevoeging zoals ze het willen laten geloven.

Applewatch:

Moet eerlijk zeggen, wat een lelijk ding. Ziet er goedkoop en niet luxe uit, had wel wat anders van Apple verwacht.

Een horloge is volgens mij nog altijd een sierraad, maar hier sier je imo niemand mee op :N

Qua functionaliteit, is er nog te weinig van bekend om er een duidelijk beeld van te krijgen.

Leuke poging maar het design, een grote min naar mijn mening.

Bedrijven zoals Moterola doen het naar mijn mening beter met hun moto 360. :Y

ApplePay:

Wat een achterlijk iets is dit dan weer, weer iets een naam geven en net doen of het iets uit hun koker is terwijl het gewoon betalen is via NFC, wat in principe al met telefoons van enkele generaties terug kan. boink.gif

Waarom niet gewoon mee gaan met de rest, nee, weer je eigen variant erop verzinnen. pukey.gif En het ergste is dat ze nog vele bedrijven mee krijgen ook. boink.gif

[/Einde rant modus]

Bovenstaande is mijn mening, moest er even uit. hypocrite.gif clown.gif

Verder, mooi om te zien dat ze Met de Iphone ook grotere schermformaten hebben nu.

Design is iets minder geworden naar mijn mening vergeleken met de vorige versie´s, zoals bijvoorbeeld het uitstekende camera compartiment.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet lachen om bepaalde reacties hier. schater.gif

Optische beeldstabilisatie:

Hebben niet echt veel telefoons, maar bijzonder is het niet, genoeg Nokia´s die momenteel in omloop zijn hebben het.

Mooie toevoeging, maar geen ¨Super Sharp And Bright, Never seen before¨ haksaflats toevoeging zoals ze het willen laten geloven.

ApplePay:

Wat een achterlijk iets is dit dan weer, weer iets een naam geven en net doen of het iets uit hun koker is terwijl het gewoon betalen is via NFC, wat in principe al met telefoons van enkele generaties terug kan. boink.gif

Waarom niet gewoon mee gaan met de rest, nee, weer je eigen variant erop verzinnen. pukey.gif En het ergste is dat ze nog vele bedrijven mee krijgen ook. boink.gif

Het is Apple's bedoeling ook niet om uniek te zijn met zowel de optische beeldstabilisatie en Apple Pay. Ze hebben trouwens nergens ook maar íets gezegd over dat ze het zelf uitgevonden hebben ofzo. Sterker nog, tijdens de presentatie benadrukte Tim Cook nog dat er veel andere bedrijfjes zijn geweest die geprobeerd hebben een digitale portemonnee te creëeren. Zij falen echter meestal, dus Apple besloot erop in te spelen door het bestaande model flink te verbeteren. Hetzelfde geldt voor de Apple Watch; ze kijken hiervoor vaak naar wat anderen doen en proberen de fouten eruit te halen en hun eigen - betere - versie te maken. Hoeft niet per definitie zo te zijn dat het daadwerkelijk beter is, maar dat is wel de bedoeling. Zo vind ik zowel de Apple Watch als Apple Pay makkelijker werken. En bovendien werkt het ook, "It just works". Althans, op basis van wat tijdens de presentatie werd verteld en getoond werd. Het heeft volgens mij veel meer toekomst dat de concurrentie.

Misschien ben ik te voorbarig, maar dat zien we vanzelf wel. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

AppleWatch... Nee, ik moet nog steeds zeggen dat ik de smartphone een ballenproduct vind. Handig, jazeker. Maar wel ontzettend gelimiteerd in vrijheid. En ja, zo'n iWatch is natuurlijk cooliejoewlie. Het voegt alleen niks extra's bij, behalve dat je het continue om je pols hebt zitten, iets andere applicaties heeft en mindere hardware. En of dat nou van Apple is of van een andere fabrikant, dat doet op dat laatste niet veel af.
Dan hoop ik toch dat je op z'n minst even leest wat iOS 8 allemaal aan functionaliteit biedt. Het is nog steeds beperkt op veel punten, maar Apple is hard op weg naar een opener OS, en dan ook nog eens zonder de malware erbij. :)

Ik doel met name tegenover operatingssystems van PC's. Niet 1 appstore, maar gewoon overal kunnen downloaden waar je wilt bijvoorbeeld.

Nee, en ik ga hem ook niet bekijken. Ik kan m'n tijd wel in betere dingen stoppen :puh:
Dan kun je ook niet over het product oordelen.

Nou, je ziet het: Hij kan het!

Net zoals jij het kan, terwijl je dat ding hoogstwaarschijnlijk nooit in je handen heb gehad. :clown:

ps. strict gezien komt het tot op heden hoogstwaarschijnlijk voor ons allemaal snel uit op alleen vooroordelen, simpelweg omdat we allen ons niet baseren op een feitelijke waarneming van het product zelf, maar alleen een reclamespotje hebben gezien. Soms is de lijn daar moeilijk in te bepalen en bijna iedereen gebruikt dagelijks secundaire of tertiaire bronnen. Gelukkig kunnen we dan ook oordelen zonder over de pure kennis te bezitten. :puh:

Daarbij ben ik het wel met je eens, dat je over minder kennis beschikt als je het filmpje niet kijkt. Maar oordelen, dat kunnen we allemaal :Y


Ik moest erg lachen trouwens om dit filmpje

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Het is Apple's bedoeling ook niet om uniek te zijn met zowel de optische beeldstabilisatie en Apple Pay. Ze hebben trouwens nergens ook maar íets gezegd over dat ze het zelf uitgevonden hebben ofzo. Sterker nog, tijdens de presentatie benadrukte Tim Cook nog dat er veel andere bedrijfjes zijn geweest die geprobeerd hebben een digitale portemonnee te creëeren.

Dat is dan ook voor het eerst. clown.gif

Zij falen echter meestal, dus Apple besloot erop in te spelen door het bestaande model flink te verbeteren.

Echt falen? Nee, de ondersteuning is/was er nog niet, maar is in opkomst. Daarnaast, denk je nou echt dat een betaalsysteem dat maar door 1 fabrikant (dus 1 telefoon) ondersteund wordt, goed is voor de markt / dus wel kans van slagen heeft? :7

Hetzelfde geldt voor de Apple Watch; ze kijken hiervoor vaak naar wat anderen doen en proberen de fouten eruit te halen en hun eigen - betere - versie te maken. Hoeft niet per definitie zo te zijn dat het daadwerkelijk beter is, maar dat is wel de bedoeling.

Dat is ook logisch, dat doet ieder bedrijf.

Maar ik zie niet in wat hier nou zoveel aan beter is dan andere SmartWatches, en dan zeker het uiterlijk.

Zo vind ik zowel de Apple Watch als Apple Pay makkelijker werken.

Ah, dus jij hebt er al mee gewerkt, je hebt het al thuis liggen dat je er ervaring mee hebt? clown.gif

En bovendien werkt het ook, "It just works". Althans, op basis van wat tijdens de presentatie werd verteld en getoond werd.

Ja een presentatie, dat zegt het al. Een presentatie is niet echt.

Het heeft volgens mij veel meer toekomst dat de concurrentie.

Want? Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom dat zo zou zijn.

Misschien ben ik te voorbarig, maar dat zien we vanzelf wel. puh2.gif

Misschien? clown.gif
Link to comment
Delen op andere websites

Dan kun je ook niet over het product oordelen.

Misschien heeft hij er elders wel iets over gelezen? Als je alleen de filmpjes van Apple zelf bekijkt, kun je er net zo goed geen goed oordeel over geven.

Door het filmpje te bekijken verkrijg je meer informatie dan door een mening van een ander te lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

En dan nu graag een paar argumenten waarom de iWatch uniek is. Dat er een appeltje opstaat maakt het niet uniek. Voor mij is het even lelijk en nutteloos als de smartwatches van de concurrentie.

Het wieltje

Diverse banden

En het is Apple Watch :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, en ik ga hem ook niet bekijken. Ik kan m'n tijd wel in betere dingen stoppen :puh:

Dan kun je ook niet over het product oordelen.

Nee, dat heb ik ook niet gedaan. Tenminste, het was wat ik denk van AppleWatch. Ik heb me er niet in verdiept en ik schreef alleen mijn verwachtingen op. Dat jij dat interpreteert als feiten vind ik niet erg, maar kraak me er ook niet op af ;)

Overigens vind ik dat hele AppleWatch gedoe maar wat dom gedoe. Wat is er nou zo speciaal aan dat horloge? Noem eens vijf dingen die uniek zijn aan dat horloge.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, en ik ga hem ook niet bekijken. Ik kan m'n tijd wel in betere dingen stoppen :puh:

Dan kun je ook niet over het product oordelen.

Nee, dat heb ik ook niet gedaan. Tenminste, het was wat ik denk van AppleWatch. Ik heb me er niet in verdiept en ik schreef alleen mijn verwachtingen op. Dat jij dat interpreteert als feiten vind ik niet erg, maar kraak me er ook niet op af ;)

Overigens vind ik dat hele AppleWatch gedoe maar wat dom gedoe. Wat is er nou zo speciaal aan dat horloge? Noem eens vijf dingen die uniek zijn aan dat horloge.

Dit:

En dan nu graag een paar argumenten waarom de iWatch uniek is. Dat er een appeltje opstaat maakt het niet uniek. Voor mij is het even lelijk en nutteloos als de smartwatches van de concurrentie.

Het wieltje

Diverse banden

En het is Apple Watch :7

Even als aanvulling: dat wieltje is 'uniek', omdat je hierdoor het scherm niet hoeft te gebruiken. Tijdens de presentatie zei Tim Cook al hoe verschrikkelijk dat zou zijn, knijpen om in te zoomen bijvoorbeeld. Op zo'n klein schermpje zie je dan de content niet meer. Dat wieltje, ook wel 'Digital Crown' genoemd lost dit probleem op.

Het is een voorbeeld van Apple's unieke features die besturen van een apparaat eenvoudiger maakt. Het begon met de muis, toen kwam het klikwiel van de iPod, daarna Multi-Touch op de iPhone, en nu de Digital Crown. Het mooie is dat deze enorm eenvoudig te bedienen is, het vereist geen uitleg ofzo; draaien om te scrollen of om in te zoomen (afhankelijk van wat je op dat moment voor app gebruikt) en een keertje drukken om naar het thuisschermte gaan.

Overige 'unieke' features die de Apple Watch heeft:

- Wanneer je hem aan je pols doet en een keertje inlogt hoef je daarna niet meer in te loggen totdat je hem afdoet. De sensoren aan de onderkant herkennen het namelijk wanneer de Apple Watch wordt verplaatst. In dat geval zul je ook opnieuw in moeten loggen. Een stukje extra veiligheid dus.

- Je kunt je hartslag opnemen en deze naar anderen sturen. Dit is deels een sociale functie, maar het voegt in mijn ogen wel een extra dimensie toe aan het gebruik ervan

- Voor alle features verwijs ik je door naar Apple's website: http://www.apple.com/watch/features/ :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is dan ook voor het eerst. clown.gif

Onzin, beter gezegd, bij de iPad presentatie/aankondiging vertelde ze dat Microsoft al geprobeerd had om een tablet in de schappen te brengen in ik meen 2002, maar door foute marketing is dit een toentertijde flop geworden.

Dus dat ze oude ideeën als nieuwe ideeën voor proberen te doen klopt zeker niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, en ik ga hem ook niet bekijken. Ik kan m'n tijd wel in betere dingen stoppen :puh:

Dan kun je ook niet over het product oordelen.

Nee, dat heb ik ook niet gedaan. Tenminste, het was wat ik denk van AppleWatch. Ik heb me er niet in verdiept en ik schreef alleen mijn verwachtingen op. Dat jij dat interpreteert als feiten vind ik niet erg, maar kraak me er ook niet op af ;)

Overigens vind ik dat hele AppleWatch gedoe maar wat dom gedoe. Wat is er nou zo speciaal aan dat horloge? Noem eens vijf dingen die uniek zijn aan dat horloge.

Ik kraak je niet af hoor :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, en ik ga hem ook niet bekijken. Ik kan m'n tijd wel in betere dingen stoppen :puh:

Beetje domme praat, vind je zelf niet Diedrik?

Ondertussen wil je geen filmpjes kijken over een onderwerp omdat je volgens jezelf je tijd beter kan besteden, maar ondertussen neem je wel de moeite om pakweg 5 berichtjes te posten over het onderwerp. :7

Imo typisch gevalletje van mening willen hebben en uiten maar ondertussen niet weten waar het daadwerkelijk over gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Onzin, beter gezegd, bij de iPad presentatie/aankondiging vertelde ze dat Microsoft al geprobeerd had om een tablet in de schappen te brengen in ik meen 2002, maar door foute marketing is dit een toentertijde flop geworden.

Dus dat ze oude ideeën als nieuwe ideeën voor proberen te doen klopt zeker niet knipoog.gif

Waarom denk je dat die emoticon er achter staat. ;)

Maar ook wat ik hier weer lees is gewoon dingen erbij halen die niet speciaal zijn.

Aja, de schapen volgen vanzelf wel. ;)clown.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...