Jump to content

Apple

Recommended Posts

Geplaatst:

je pincode is niet verbonden aan Apple, maar je browser die je gebruikt. Apple heeft geen toegang tot de informatie van bijv. Chrome.

Je pincode gebruik je sowieso niet op je pc/telefoon/etc. maar alleen bij de pinautomaat, daarom heet het een pin code :clown:

Bij de ING app log je ook in met een eigen gekozen code, wellicht dat je die code hetzelfde maakt als je pincode maar dat hoeft iig niet.

En op de ING internet bankier site log je in met een wachtwoord, van minimaal zoveel letters/cijfers.

Maar je kan het nog steeds opschrijven in je notitie app als voorbeeld, en dan zou Apple er in feiten wel aan kunnen komen.

Wie schijft z'n pincode dan op op je telefoon? Telefoon gestolen én je rekening kan makkelijker leeggeroofd worden.
  • Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

110

• Davedavy

71

• Grand Theft Auto TOM

69

• MegaPilot

52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wie schijft z'n pincode dan op op je telefoon? Telefoon gestolen én je rekening kan makkelijker leeggeroofd worden.

Je moet je pincode ook niet op je telefoon schrijven, maar eventueel in je notitie app.

En wie heeft er tegenwoordig geen wachtwoord op zijn telefoon?

Geplaatst: (bewerkt)

je pincode is niet verbonden aan Apple, maar je browser die je gebruikt. Apple heeft geen toegang tot de informatie van bijv. Chrome.

Dat zeg ik ook nergens, MP zei dat die niks te verbergen had ;)

Je moet je pincode ook niet op je telefoon schrijven, maar eventueel in je notitie app.

:schater:

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Nee, maar ik weet ook niet of je blij moet zijn wanneer Google daarover beschikt. :7

Geplaatst:

En wie heeft er tegenwoordig geen wachtwoord op zijn telefoon?

Tuurlijk schrijf je het op je telefoon; wanneer je een notitieblok en een pen hebt maar geen plek om het op te schijven. Telefoon dus.
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ál mijn wachtwoorden op mijn telefoon opgeslagen. Gewoon in de standaard notitie app. Heb obviously een unlock code. Maar mocht er iemand mijn code kraken of mijn vinger afhakken ( :clown:) heb ik alle wachtwoorden gecodeerd. Heb een eigen code taal verzonnen om deze te verbergen. Voor iemand anders ziet het er uit als een shitload aan cijfers en letters. :v Er zijn zat apps die je wachtwoorden voor je coderen/encrypten maar ik vind mijn eigen manier iets wat veiliger.

Bewerkt: door .Sharingan
Geplaatst:

Ik heb ál mijn wachtwoorden op mijn telefoon opgeslagen. Gewoon in standaard notitie app. Heb obviously een unlock code. Maar mocht er iemand mijn code kraken of mijn vinger afhakken ( :clown:) heb ik alle wachtwoorden gecodeerd. Heb een eigen code taal verzonnen om deze te verbergen. Voor iemand anders ziet het er uit als een shitload aan cijfers en letters. :v Er zijn zat apps die je wachtwoorden voor je coderen/encrypten maar ik vind mijn eigen manier iets wat veiliger.

Wat is die code taal dan?

Nee, maar zolang je iets digitaal opslaat, is er de kans dat verkeerde mensen het in handen kunnen nemen. Papier is gewoon het best (mits je geen laptop met webcam erop richt)

Geplaatst:

Wat is die code taal dan?

iesz secret

iesz secret? Nog nooit van gehoord. Zal morgen wel even aan klasgenoten vragen.

Maar nu verder ontopic!

• 2 weken later...
Geplaatst:

027330_03.jpg

Niet lachen, het ziet niet uit :7 Maar met dit ding kun je dus twee sim kaarten gebruiken. Wat wel handig is aangezien ik maar een bundel heb van 250MB, er een vast zit en niet mee uitkom. Gelukkig kan ik het netjes onzichtbaar afwerken in het hoesje :puh:

Geplaatst:

Onderlings. Maar tegenlijk gebruiken zoals bij Android kan dan weer niet. Maar achja. Een Bliep simkaartje is op deze manier erg handig. Nooit gedacht dat er zoiets voor Iphones was.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...