Jump to content

Apple

Recommended Posts

• Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ERRWINS

110

• Davedavy

71

• Grand Theft Auto TOM

69

• MegaPilot

52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Erg handig, iets om te onthouden! Is dit ook al voor de 6?

Geen idee, is wel de bedoeling anders heb ik er niks aan :puh: Ach, voor 3 euro de moeite wel waard. Nederlandse shops verkopen ze voor 20+ euro.

Maar aangezien de iPhone 6 hetzelfde SIM-poortje heeft dan de 5 en 5S lijkt me dat het gewoon te gebruiken is.

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Wat je ook kan doen is je oude Nokia 3310 uit de kast pakken, ergens neerleggen en alles door laten schakelen naar je dagelijkse telefoon, beetje zelfde principe als dual sim :puh:

Geplaatst:

Wat je ook kan doen is je oude Nokia 3310 uit de kast pakken, ergens neerleggen en alles door laten schakelen naar je dagelijkse telefoon, beetje zelfde principe als dual sim :puh:

give-this-guy-a-medal.jpg

Wat een oplossing, zo heb ik er nog nooit over nagedacht!

@hieronder, tja, daar had ik dan weer niet over nagedacht.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Of je koopt gewoon een dual sim toestel ipv je iPhone zo te verkrachten met halve tussenoplossingen.

Het zal je minder kosten en nog eens beter werken ook zoals al gezegd werd.

Dan heb je geen Whatsapp :puh:

Vroeger kon je een ander nummer gebruiken met Whatsapp dan dat er eigenlijk in de telefoon zat, of dat nog steeds werkt weet ik niet :puh: Opzich is het doorschakel idee zo slecht nog niet, T-Mobile biedt mij de mogelijkheid gesprekken door te schakelen :puh:

Of je koopt gewoon een dual sim toestel ipv je iPhone zo te verkrachten met halve tussenoplossingen.

Het zal je minder kosten en nog eens beter werken ook zoals al gezegd werd.

Je zit weer eens in het verkeerde topic. ;)

Klopt, dat is nog steeds mogelijk, maar om steeds te schakelen tussen de nummers, lijkt me niet echt ideaal.

Ja maar dat hoeft met die connector ook niet, als het goed is kun je aangeven dat je wil internetten over simkaart A en bellen/sms'en over simkaart B.

Hey, m'n broer heeft nu een iPad met een eigen Apple-ID enzo. Heel fancy shizzle, maar kan ik met mijn Apple-ID wat van MIJN apps op ZIJN iPad zetten?

iPad Y heeft Apple-ID Y

Ik heb Apple-ID X en ik wil met Apple-ID X wat apps op iPad Y zetten.

PS: Delen met gezin is niet echt een optie, jammer genoeg moet je dan een credit card toevoegen en dat wil ik niet.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Jazeker. Bij de front-page van de app-store kun je je afmelden en dan terug aanmelden met een ander account (het jouwe dus). Eens je aangemeld bent kun je ofwel naar je aankopenlijst gaan, ofwel gewoon een app opzoeken die je ooit al heb gekocht (met jouw account, uiteraard). Dan staat er normaal gezien Download, en betaal je dus niets meer.

Geplaatst:

De laatste tijd gebruik ik met een aantal mensen iMessage, jezus wat werkt dat véél beter dan Whatsapp zeg! Helaas geen goed alternatief aangezien 9/10 mensen het toch niet gebruikt of geen iPhone heeft. Van de andere kant: degene die een iPhone hebben, hebben de app al :puh:

Wat me trouwens laatst ook opviel is dat als je inlogt op een openbaar wifi netwerk, dat je vóór je inlogt (en dus de pagina laad) automatish word doorverwezen naar een site van apple zoals thinkdifferent.us, captive.apple.com, airport.us en appleiphonecell.com. Vraag me af waar dit voor is :puh:

Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van whatsapp. Ik heb het nu een half jaar, maar als ik over een half jaar moet betalen gaat het rechtstreeks de telefoon af. Maar ja, dat is ook omdat ik nooit zo'n fan ben van gebep en getheeleut in groepsapps.

Geplaatst:

Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van whatsapp. Ik heb het nu een half jaar, maar als ik over een half jaar moet betalen gaat het rechtstreeks de telefoon af. Maar ja, dat is ook omdat ik nooit zo'n fan ben van gebep en getheeleut in groepsapps.

Je betaald dus liever geen 80 cent per jaar en bent een stuk minder bereikbaar dan dat je 80 cent afstaat..?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...