MegaPilot Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Jazeker. Bij de front-page van de app-store kun je je afmelden en dan terug aanmelden met een ander account (het jouwe dus). Eens je aangemeld bent kun je ofwel naar je aankopenlijst gaan, ofwel gewoon een app opzoeken die je ooit al heb gekocht (met jouw account, uiteraard). Dan staat er normaal gezien Download, en betaal je dus niets meer. Ah, bedankt! Ik had ondertussen al zelf een methode uitgevogeld:Op mijn computer met mijn iTunes inloggen, zijn iPad aansluiten. Dan ga ik naar m'n aankopen, download ik de app die ik op de iPad wil zetten. Daarna naar de iPad, Apps en dan de desbetreffende app installeren en dan op Synchroniseren klikken. Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Jazeker. Bij de front-page van de app-store kun je je afmelden en dan terug aanmelden met een ander account (het jouwe dus). Eens je aangemeld bent kun je ofwel naar je aankopenlijst gaan, ofwel gewoon een app opzoeken die je ooit al heb gekocht (met jouw account, uiteraard). Dan staat er normaal gezien Download, en betaal je dus niets meer. Ah, bedankt! Ik had ondertussen al zelf een methode uitgevogeld:Op mijn computer met mijn iTunes inloggen, zijn iPad aansluiten. Dan ga ik naar m'n aankopen, download ik de app die ik op de iPad wil zetten. Daarna naar de iPad, Apps en dan de desbetreffende app installeren en dan op Synchroniseren klikken. Pff, ouderwets hoor. Wie downloadt er nu ook een app via zijn computer. Maar geen probleem hoor, blij dat ik kon helpen. Reageren
NicolaB Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van whatsapp. Ik heb het nu een half jaar, maar als ik over een half jaar moet betalen gaat het rechtstreeks de telefoon af. Maar ja, dat is ook omdat ik nooit zo'n fan ben van gebep en getheeleut in groepsapps. Je betaald dus liever geen 80 cent per jaar en bent een stuk minder bereikbaar dan dat je 80 cent afstaat..? 99 cent Dat "stuk minder bereikbaar" zijn echte sales woorden overigens. Ik heb nog Skype en nog een aantal andere manieren waarop je me kan bereiken. 1 softwareprogramma zorgt niet dat ik volledig off-the-grid ben of een stuk minder bereikbaar, gelukkig maar. Dat zou niet al te best zijn. Maar goed, in jouw woorden betaal ik dus liever een stuk minder bereikbaar, dan dat ik 99 cent afsta. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Jammer dat de iPhone 6 (32GB, want met 16 ben je niks) zo'n duur ding is, anders had ik 'm zeker willen kopen. Heb hem een paar keer kunnen uitproberen en ik vind het helemaal geweldig. Perfecte grootte ook Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Jammer dat de iPhone 6 (32GB, want met 16 ben je niks) zo'n duur ding is, anders had ik 'm zeker willen kopen. Heb hem een paar keer kunnen uitproberen en ik vind het helemaal geweldig. Perfecte grootte ook 64 GB zul je bedoelen. Van de iPhone 6 is geen 32 GB variant verkrijgbaar, deze is vervangen door de 64 GB variant. Uiteraard voor dezelfde prijs als wat je hiervoor altijd voor 32 GB betaalde. Maar 16 GB is inderdaad niks, want daar blijft voor de gebruiker maar zo'n 12 GB van over. Mijn iPhone 6 met 64 GB aan opslagruimte biedt voor de gebruiker 56 GB. Is weliswaar 8 GB verschil, maar het blijft alsnog ruim genoeg. Heb nu zo'n 115 apps, bijna 300 muzieknummers rn ruim 300 foto's. En toch nog ongeveer 33 GB over. Hiervoor had ik altijd iPhones met maar 8 GB capaciteit, maar nu iOS steeds uitgebreider wordt blijft daar weinig van over. iPhone 4S had met iOS 8 nog slechts 5,4 GB over. Bij Samsung is dat trouwens nog erger, want daar staat weer een hoop bloatware op. Mijn zus heeft een Samsung Galaxy S4 waar 16 GB aan capaciteit in zit. Maar toen ze hem net had, was er nog maar 8 GB van over. Ze heeft nu zo'n geheugenkaartje, maar zelfs dat helpt niet tegen de stortvloed aan apps en muziek die ze erop zet, haha. xD Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Owja, kijk eens aan... Alsnog heel jammer dat die dingen zo duur zijn, en ook zo duur blijven. Had graag eens wat anders gehad. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Owja, kijk eens aan... Alsnog heel jammer dat die dingen zo duur zijn, en ook zo duur blijven. Had graag eens wat anders gehad. Als je nu begint te sparen kun je tegen volgend jaar de 6S kopen. :v Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Lol. Nja, geld is opzicht geen probleem, maar ik zou er niet goed van zijn om een bedrag rond de €800 neer te leggen voor een telefoon. Er zijn echter wel alternatieven met abonnementen, maar dan moet ik van provider veranderen en daar heb ik ook geen zin in. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2014 Ik heb een 16GB versie, en daar heb ik genoeg aan. Moet er wel bij zeggen dat ik geen muziek op de telefoon heb, en alleen apps er op heb staan die ik gebruik. Om en nabij 30 Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Geplaatst: 21 december 2014 Maar goed, in jouw woorden betaal ik dus liever een stuk minder bereikbaar, dan dat ik 99 cent afsta. In mijn omgeving gebruikt 99% geen Skype maar Whatsapp. Kan aan mij liggen. -- Wat anders, heb gisteren Windows op mijn Mac gezet met Bootcamp. Werkt verrassend goed, met een klikje en je bent weer terug op OSX. Windows werkt reten snel. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Geplaatst: 21 december 2014 Ik heb een iPhone 5s van 16GB in bezit, maar zit te twijfelen om een iPhone 6 van 64GB te kopen want Apple kennende komen ze volgend jaar Juni/Juli toch weer met een nieuwe. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2014 Maar goed, in jouw woorden betaal ik dus liever een stuk minder bereikbaar, dan dat ik 99 cent afsta. In mijn omgeving gebruikt 99% geen Skype maar Whatsapp. Kan aan mij liggen. Iedereen waar ik contact mee heb, gebruikt Whatsapp en/of Telegram. Al is Whatsapp wel het meest gebruikte van de twee. Zonder deze app(s), ben ik een stuk minder bereikbaar aangezien tegenwoordig alles via Whatsapp gaat. Niemand in mijn omgeving gebruikt Skype als communicatie middel. Eerder om te beeld bellen tijdens het gamen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Geplaatst: 21 december 2014 (bewerkt) Ik heb een iPhone 5s van 16GB in bezit, maar zit te twijfelen om een iPhone 6 van 64GB te kopen want Apple kennende komen ze volgend jaar Juni/Juli toch weer met een nieuwe. Correctie: hoogstwaarschijnlijk komt Apple in augustus weer met een nieuwe iPhone. Ik zou trouwens voor die gaan dan. Want ik ken Apple goed genoeg om te weten dat die ook weer een stuk vooruit zal lopen op de iPhone 6. Valt nog weinig te zeggen over de hardware, maar als je bedenkt dat de iPad Air 2 een tri-core processor heeft en 2 GB RAM lijkt het me aannemelijk dat dit bij de volgende iPhone ook gaat gebeuren, zo niet dan alleen de upgrade naar 2 GB RAM. En natuurlijk een betere camera. Verder is de kwaliteit en betrouwbaarheid van de 'S'-toestellen (iPhone 4S, iPhone 5s ...) vaak beter. Als je echt slim bent en wilt zijn voorbereid op de toekomst, dan zou ik even geduld hebben en wachten op de volgende iPhone. Maar dat ben ik dan weer. Ik ben zelf wel uiterst tevreden met mijn iPhone 6, hoor. Super snel dingetje, fantastische camera en het scherm is prachtig om naar te kijken. Ik was voorheen nooit echt een voorstander van grotere schermen, maar de iPhone 6 heeft dat compleet veranderd voor mij. Bewerkt: 21 december 2014 door Grand Theft Auto TOM Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2014 Ik heb een iPhone 5s van 16GB in bezit, maar zit te twijfelen om een iPhone 6 van 64GB te kopen want Apple kennende komen ze volgend jaar Juni/Juli toch weer met een nieuwe. Correctie: hoogstwaarschijnlijk komt Apple in augustus weer met een nieuwe iPhone. Ik zou trouwens voor die gaan dan. Want ik ken Apple goed genoeg om te weten dat die ook weer een stuk vooruit zal lopen op de iPhone 6. Je bedoelt een nieuwe A-chip en wat poetswerk Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Geplaatst: 21 december 2014 Maar 16 GB is inderdaad niks, want daar blijft voor de gebruiker maar zo'n 12 GB van over. Mijn iPhone 6 met 64 GB aan opslagruimte biedt voor de gebruiker 56 GB. Is weliswaar 8 GB verschil, maar het blijft alsnog ruim genoeg. Heb nu zo'n 115 apps, bijna 300 muzieknummers rn ruim 300 foto's. En toch nog ongeveer 33 GB over. Hiervoor had ik altijd iPhones met maar 8 GB capaciteit, maar nu iOS steeds uitgebreider wordt blijft daar weinig van over. iPhone 4S had met iOS 8 nog slechts 5,4 GB over. Ik heb ook 16GB (Motorola Moto G), heb zo'n 350 nummers, m'n hoeveelheid foto's durf ik niet eens te bekijken en veel te veel apps (ook ongeveer 115), maar heb nog altijd zat ruimte over. Volgens mij iets van 8GB vrij op het moment. Gewoon af en toe het geheugen een beetje opfrissen 16GB is in principe gewoon genoeg, voor mij in ieder geval. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.