Jump to content

Apple


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    110

  • Davedavy

    71

  • Grand Theft Auto TOM

    69

  • MegaPilot

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dan zul jij wel in een geïsoleerd gehucht wonen.. Iedereen met een sociaal leven heeft whatsapp, kan ik hier uit concluderen (aangezien je Whatsapp en Skype onzin vindt) dat jij geen sociaal leven hebt?

Ah, dus voor een sociaal leven heb je een chatprogrammaatje nodig? Nog nooit zoveel stupiditeit in één zin gezien.

Even huilen.

Hoe spreek jij dan af, of hoe word jij op de hoogte gehouden van dingen? Postduiven sturen? Nee sorry. Als iemand mij uitnodigt, iets vraagt of een gesprek begint dan belt die persoon niet, maar Whatsapp't die.

Ik hoop wel dat jij snapt dat zonder zo'n communicatieprogramma een sociaal leven wel degelijk mogelijk is :7 Jij leek dat niet echt te snappen in de eerste quote.

Mocht je hier nog op reageren, stuur maar een PB, open een topic ofzo, want ik hoef geen moderator aan m'n broek.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Heel ironisch. 'Als je wil reageren stuur dan maar een PB' en dan zelf alsnog reageren. Beetje hypocriet niet? Overigens ging het hele verhaal zich om de 89 cent en niet om dat jij vindt dat je geen 'chatprogrammatje( :7)' nodig hebt.

--

Om dan maar weer ontopic te gaan. Apple begint eens deze maanden met de productie van de 12 Inch (hoogstwaarschijnlijk Retina!) MacBook Air! :D Het schijnt dat die dit kwartaal al mondjesmaat in productie is. Wat naast dat opvalt is dat hij uit zal komen in dezelfde kleuren dan de iPads/iPhone's, het touchpad niet meer klikbaar is en dat die nog dunner en nog zuiniger is. Dit door een nieuwe processor en er geen actieve koeling in is geplaatst.

Ik sla hem toch maar over :puh: Braaf wachtende op de nieuwe reeks rMBP's.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ie nog dunner zijn?

Doordat er een nieuwe processor in word geplaatst kan de achterkant (dus bij het scherm) nog wat dunner gemaakt worden. Of het dan nog steeds zo idioot dun afloopt naar voren weet ik niet.

Hoe kan ie nog kleiner zijn? God, wat zijn die dingen armoedig en klein.

640px-Annoyed-facepalm-picard-l.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...