aron24 Geplaatst: 9 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2014 (bewerkt) Ik ruil niet. Haha. Kwartet Bewerkt: 9 oktober 2014 door aron24 Reageren
Together Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Dan heb je geen kwartet, als ik wil ruilen moet je ruilen. Al wil je dat niet krijgt niemand een kaart. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 10 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Dan heb je geen kwartet, als ik wil ruilen moet je ruilen. Al wil je dat niet krijgt niemand een kaart. Klopt, daarom ben jij nu aan de beurt en is de kwartet niet geldig aangezien aron de kaart nog niet heeft. Reageren
Nyltje Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Dus Super_Senne heeft ook geen kwartet? (pagina 3) Ja, maar ik wil hem ruilen. Ik wil niet ruilen Ow ja ik heb een kwartet. Bedrijven (Kan een mod ofzo het in spoiler zetten weet niet hoe dat moet) Reageren
aron24 Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Dan heb je geen kwartet, als ik wil ruilen moet je ruilen. Al wil je dat niet krijgt niemand een kaart. Klopt, daarom ben jij nu aan de beurt en is de kwartet niet geldig aangezien aron de kaart nog niet heeft. Dat dan kapot lullig, want ik kn dus niet ruilen. Dat is niet fair vind ik en dan heeft super senne ook geen kwartet, toch? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 10 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Excuses, inderdaad. De kaart gaat terug naar Nyltje. Goed opgelet jongens, dit heb ik niet gezien! Reageren
aron24 Geplaatst: 10 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2014 Excuses, inderdaad. De kaart gaat terug naar Nyltje. Goed opgelet jongens, dit heb ik niet gezien! GtA5BOY, had zijn post bewerkt, dus dat ruilen dan wel of niet? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2014 (bewerkt) Dan heb je geen kwartet, als ik wil ruilen moet je ruilen. Al wil je dat niet krijgt niemand een kaart. De ruil is bij deze opgeheven dus jij bent nu aan de beurt EDIT: Aron ligt eruit aangezien zijn kaarten op zijn. Bewerkt: 11 oktober 2014 door ERRWINS Reageren
Together Geplaatst: 13 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2014 Heeft aron nou een kwartet? Dippie heb jij Vrouwen, Mercedes cortez? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 17 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Heeft aron nou een kwartet? Dippie heb jij Vrouwen, Mercedes cortez? Ik stel voor dat je even iemand anders vraagt om een kaart aangezien Dippie zijn beeldscherm niet optimaal werkt Reageren
Together Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Skulzz heb jij vrouwen, Mercedes Cortez? Reageren
Niked Geplaatst: 18 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2014 Neen GTA5BOY, heb jij vrouwen, Tracey De Santa ? Reageren
Niked Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 En misschien ook Vrouwen, Mallorie Bardas ? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 20 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Nadat aron24 er vandaag is uitgestapt, ben ik tot de conclusie gekomen dat dit geen zin heeft. Sommige deelnemers houden het niet actief in de gaten wat resulteert in stilstand van het spel en ik, vaak, een pb moet sturen als reminder. Daar pas ik voor en hierbij sluit ik de contest. Helaas dat het zo moet maar niet elke contest heeft de potentie om populair te worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.