Nyltje Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Het spel crasht dus na 10/15 minuten spelen. Met crashen bedoel ik dat het beeld blijft hangen, dit gebeurt meestal bij laden van iets, bijvoorbeeld van een race naar het menu van de races. Ik heb geen mods geïnstalleerd en heb nooit gecheat. Weet iemand wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen? Nyltje. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Meerdere savegames geprobeerd? Het kan liggen aan een beschadiging van je savegame, waardoor hij zulk soort kuren kan vertonen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Misschien helpt een downgrade naar V1.0 of V1.1 Reageren
Nyltje Geplaatst: 15 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Misschien helpt een downgrade naar V1.0 of V1.1 Ik speel op versie 1.@Foreigner Zal ik een andere keer even uitproberen. Het valt me trouwens ook op dat ik vaak het probleem met de draaiende auto's heb. Reageren
Source Geplaatst: 15 september 2014 Rapport Geplaatst: 15 september 2014 Bedoel je met het laden van races San Andreas Multiplayer? Zo ja.. Weet je zeker dat de server waarop je speelt geen vervelende problemen bevat waardoor jouw spel zomaar uit kan vallen? Als dit niet het geval is wil ik je vragen of jouw besturingssysteem Windows 8 of 8.1 is? Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2014 (bewerkt) Bedoel je met het laden van races San Andreas Multiplayer? Zo ja.. Weet je zeker dat de server waarop je speelt geen vervelende problemen bevat waardoor jouw spel zomaar uit kan vallen? Als dit niet het geval is wil ik je vragen of jouw besturingssysteem Windows 8 of 8.1 is? Ik bedoel de singleplayer. M'n besturingssysteem is Windows 7 Home Premium. Bewerkt: 16 september 2014 door Nyltje Reageren
Source Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Heb je de game al proberen volledig opnieuw te installeren? (Als je een savegame hebt zal ik hier eerst een backup van maken als ik jou was) Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Misschien aan de versie van Java (weet niet zeker als dit klopt). Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Misschien aan de versie van Java (weet niet zeker als dit klopt). Java???? Wtf. Heb je de game al proberen volledig opnieuw te installeren? (Als je een savegame hebt zal ik hier eerst een backup van maken als ik jou was) Moet ik Mta dan ook opnieuw installeren? Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 16 september 2014 Rapport Geplaatst: 16 september 2014 Zit de bug er ook in als je een nieuwe savegame aanmaakt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.