Da Phoenix Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 Toen Rockstar bekend maakte dat er klassiekers kwamen uit de voorgaande GTA's was ik als een kind zo blij. De Dukes was altijd één van mijn favoriete auto's uit GTA IV en een watervliegtuigje ontbrak er echt aan. Nu is mijn vraag: Welke voertuigen uit voorgaande GTA's mis je? Mijn voorkeur: Police Stinger uit GTA TBOGT, maar dan als 'burger' variant Cognoscenti uit GTA IV Sultan RS uit GTA IV, de gewone Sultan is het gewoon 'net-niet' Turismo uit GTA IV Super GT uit GTA IV Stallion uit GTA IV Sentinel uit GTA IV PMP-600 uit GTA IV Comet uit GTA IV, ik vind de Comet uit GTA V té aggresief overkomen met die standaard kit en spoiler Nevada uit GTA San Andreas ZR-350 uit GTA San Andreas Jet Pack uit GTA San Andreas Hydra uit GTA San Andreas Kart uit GTA San Andreas Vortex uit GTA San Andreas Cheetah uit GTA Vice City Hunter uit GTA Vice City Sentinel XS/Leone Sentinel uit GTA LCS Patriot uit GTA III Dementia uit GTA II Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 De stinger, cognoscenti, sultan rs, turismo, sentinel / sentinel xs, comet, cheetah en patriot zitten erin .. enkel wat vernieuwd. De Super GT kun je vergelijken met de F620 die erin zit . Misschien is het beter om je te richten op de voertuigen die er nog niet inzitten . Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 17 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2014 (bewerkt) De stinger, cognoscenti, sultan rs, turismo, sentinel / sentinel xs, comet, cheetah en patriot zitten erin .. enkel wat vernieuwd. De Super GT kun je vergelijken met de F620 die erin zit . Misschien is het beter om je te richten op de voertuigen die er nog niet inzitten . De Cognoscenti zit er niet in als sedan. Die cabrio heeft veel minder uitstraling. En de Turismo en de Cheetah zijn compleet andere auto's geworden helaas. De Super GT vind ik persoonlijk strakker dan de F620. Van de Comet snap ik nog steeds niet waarom ze hem niet zonder spoilers in GTA V hebben gezet en die spoilers als tune-delen erin. Bewerkt: 17 september 2014 door Da Phoenix Reageren
TheuNauz Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 (bewerkt) De go-kart uit Chinatown Wars! Bewerkt: 17 september 2014 door TheuNauz Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 SA: Jester Flash Blade Savanna Hermes IV Sultan RS Dukes (maar die komt al geloof ik) Schafter extended Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 Meer voertuigen zou altijd leuk zijn: SA: -Broadway -Jester (ik hou van de huidige Jester, maar zou graag ook een Supra terugzien) -Elegy (niets mis met de huidige) -Dune IV: -PMP-600 -Turismo -Uranus -Presidente -Merit -Marbelle Schafter extended Stretch E? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 (bewerkt) Stretch E? Was me niet bewust dat dit voertuig zo heette. Maar een snelle google search zegt dat ik inderdaad de Stretch E bedoelde. Edit: -Jester (ik hou van de huidige Jester, maar zou graag ook een Supra terugzien) <3 Bewerkt: 17 september 2014 door .Sharingan Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 17 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2014 Skimmer Die komt terug. Ik neem tenminste aan dat ze met de Dodo Seaplane een Skimmer bedoelen aangezien de Skimmer gebaseerd is op een Dodo Reageren
Tommie59 Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 De Sultan RS kan je zelf maken in Los Santos Customs door er een Roll cage en turbo aan toe te voegen. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 Die zit er gewoon in hoor, kan je kopen op Legendary Motorsport.net De Tug . In GTA V kan je gewoon op varende boten blijven staan, wil dat wel eens zien op de Tug. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 De hydra, in de beta van GTA V zat hij er wel in, maar is vervangen door de LAZER. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 september 2014 Rapport Geplaatst: 17 september 2014 En wat moet de Hydra dan zijn? Want in feite is de P996 Lazer de spirituele opvolger. De Sultan RS kan je zelf maken in Los Santos Customs door er een Roll cage en turbo aan toe te voegen. Toch een ander voertuig hoor. De RS is een coupé in tegenstelling tot de gewone Sultan en veel lichter. In GTA V kan je gewoon op varende boten blijven staan, wil dat wel eens zien op de Tug. Ooh, de Tug. Dat is wel origineel. Die had niet misstaan in mijn Vespucci jachthaven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.