iRico Geplaatst: 18 september 2014 Rapport Geplaatst: 18 september 2014 Yo, Ik heb 4dagen geleden perongelijk een IgnitionBomb op me auto gezet. Ik kwam hier gister pas achter toen ik me Turismo R niet kun verkopen. Is hier een andere manier voor? Ik was namelijk van plan me Entity en Turismo R te verkopen zodat ik een sport auto kan kopen. En heb kan pimpen ik heb al een Zentorno gepimpt dusja. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 september 2014 Rapport Geplaatst: 18 september 2014 Blaas m op, bestel m weer, en je kan m verkopen Reageren
iRico Geplaatst: 18 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2014 Bedankt! Ik zal er een hartje aan sticky bombs op gooien ;p Reageren
Together Geplaatst: 18 september 2014 Rapport Geplaatst: 18 september 2014 Nee niet met sticky bombs. Je moet de bom opblazen. Dit doe je zo: Telefoon > Contacts > Ignition bomb. Zo kan je hem wel weer verkopen. Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 19 september 2014 Rapport Geplaatst: 19 september 2014 nee, dat kan niet met een ignition bomb. Die andere bom kun je bellen. Deze helaas niet. Laat anders iemand er in proberen weg te rijden. Kun je nog lachen ook.. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 19 september 2014 Rapport Geplaatst: 19 september 2014 Er zijn twee soorten bommen: 1. Ignition bomb (Goedkoopst) Deze bom ontploft nadat iemand (bijv. je vriend) de motor heeft gestart. 2. Remote Bomb (duurst) Deze bom kan je laten ontploffen zoals GTA5Boy zei. (Telefoon > adresboek (Contacts) > Detonate ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.