nickerr Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 jo met deze missie kan ik de uit weg heel moeilijk vinden wie kan me helpen :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 hij is hetzelfde als je erin bent gegaan . En er is maar een weg dus zo moeilijk kan het niet zijn... Maar waar ergens kom je dan vast tezitten? Zo kunnen we je niet echt helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickerr Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 in het bigin vaak dan weet k niet welke deur het was. want er zijn een paar deuren die niet ope gaan en dar prober ik steeds door tegaan en dan ben k te laat buite :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 in het bigin vaak dan weet k niet welke deur het was.want er zijn een paar deuren die niet ope gaan en dar prober ik steeds door tegaan en dan ben k te laat buite :rolleyes: Ik denk dat als je het blijft proberen je steeds beter de weg uit je hoofd leert kennen, en dan lukt het je vast weleens daarna komt het 2de gedeelte nog :o succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) Gebruik toch eens de zoekfunctie ! <_< Dat ding is er voor gemaakt! In de afgelopen drie dagen zijn er al zeker drie topics over 'end of the line' geopend. En misschien heb je hier wat aan:Klik. Bewerkt: 23 juli 2005 door GTA-lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Zoals GTA-Lover al zei had je beter de zoekfunctie kunnen gebruiken . 1 tip: Doe de Firetruck Missions oftewel de Brandweer missies. Als je deze missies tot level 12 haalt ben je brandbestendig! Je kan nu dus gewoon door het vuur heen lopen . Dit maakt End of the Line een stuk makkelijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Als je cheats gebruikt kan je de Infinite Health cheat gebruiken, dan kan je gewoon door het vuur lopen, en je kan ook niet doodgeschoten worden. Op het laatste in de achtervolging moet je geen schrik hebben voor die Molotov's dat naar je worden gegooit. Je auto is fire proof dus je moet geen schrik hebben dat hij ontploft. Als Sweet zijn "grip" aan het verliezen is moet je dicht bij de Truck rijden, zodat Sweet in je auto valt. Daarna doe je een Drive-By op de politie. Schiet de banden lek van de auto's, dat is makkelijker. Succes, ik hoop dat het je lukt. Als het je nog niet lukt dan kan je even de zoekfunctie gebruiken, dan vind je vast nog meer tips. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.