Nyltje Geplaatst: 19 september 2014 Rapport Geplaatst: 19 september 2014 Omdat niemand bij mijn aanvraag iets wou maken, ben ik zelf aan de slag gegaan met mijn beginner skills. Ik wil graag dingen horen om het te verbeteren en beter te worden met photoshoppen. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 19 september 2014 Rapport Geplaatst: 19 september 2014 Waarom zou er iets verbetert moeten worden?, die logo ziet er prima uit voor je youtube-kanaal. Zelfs ik kan het niet Reageren
Nyltje Geplaatst: 20 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2014 Waarom zou er iets verbetert moeten worden?, die logo ziet er prima uit voor je youtube-kanaal. Zelfs ik kan het niet Bedankt! Maar ik zou ook graag van 'professionals' willen horen wat beter kan, want ik wil echt beter wòrden! Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 20 september 2014 Rapport Geplaatst: 20 september 2014 (bewerkt) Vette signature. Ik vind alleen dat de roze bolletjes er niet echt bijpassen. Dat zorgt er namelijk voor dat je ak je aandacht naar de achtergrond laat trekken, terwijl je je juist moet richten op de naam een het logo. Mis. zou je die kunnen aanpassen. Maar voor de rest goed hoor! Bewerkt: 20 september 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Votair Geplaatst: 26 september 2014 Rapport Geplaatst: 26 september 2014 Ziet er zeer prima uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.